sogasg Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Help! Jeg har ikke brukt xbox 360'på to dager. Da jeg slo den på i dag klikket den etter ca. 1 min. Da jeg startet den på nytt klikket den igjen. Jeg har prøvd å la den kjøle seg en stund (tilfelle den er blitt overopphetet eller noe), men den klikket igjen. Nå har jeg prøvd mange ganger å den likikker hele tiden. Så er det noen som vet hva som kan være feil eller noen som har hatt samme problem?? Her klikker xbox 360 tre ganger på rad!! edit: når jeg sier klikker mener jeg at det kommer en rar lyd ut av høytalerene og så fryser bildet. Endret 23. mars 2006 av sogasg Lenke til kommentar
bas Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Velkommen i klubben!Du får i det minste ikke 3 røde lys når du rebooter, men det var slik min oppførte seg i noen dager før den tok kvelden, får ikke håpe det er begynnelsen på slutten for din X360 også. To lignende tråder HER og HER. Forøvrig litt dårlig beskrivelse av som skjer med maskinen din i teksten, "klikke" kan være så mangt.Er ikke alle som gidder se gjennom en 3-4 min lang video bare for å finne det ut. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har du prøvd med et spill ikke bare demoer du har liggende på harddisken? Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Samme problem som meg. Bare å bestille lik kiste: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=553329 Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Har du prøvd med et spill ikke bare demoer du har liggende på harddisken? 5801920[/snapback] Ja jeg har prøvd med andre spill også. Det virket fraktisk fint med et gammelt xbox (orginal) spill. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Siden din bare fryser selv når du er i OS'et kan det være varmt adapter.. Den har en vifte inni seg og trenger luft. Det var sånn tidligere med min box men den klikket ikke så fort som din. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Siden din bare fryser selv når du er i OS'et kan det være varmt adapter.. Den har en vifte inni seg og trenger luft. Det var sånn tidligere med min box men den klikket ikke så fort som din. 5802544[/snapback] Adapteret har jeg slik at det får full tilgang til luft. Jeg har nå hatt xboxen av hele natten, da jeg tok den på virket den fint i 10 min så klikka den igjen. Tror jeg ringer MS i dag. Endret 24. mars 2006 av sogasg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå