JKJK Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Skal sette opp en liten pc (liten, som i "skal kreve _minst mulig_ plass") som skal brukes til styring av kassaaperat (altså pc, med "usb-kassaskuffe" og Duett kassaprogram). Har aldri satt sammen mini-ITX pc, før, så er litt på gyngende grunn. Her er mitt forslag foreløbig. Er det noen som har komentarer til dette oppsettet? CD-Rom trenger jeg kun under installasjon, så det kjøper jeg ikke med, i alle fall ikke i første omgang. Skal ha touchscreen i tillegg til dette. Kom gjerne med forslag der også (17-19"). Noen som kan veilede meg litt? Endret 23. mars 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Liten ting bare, du har bestillt 2x512mb brikker, men hk har bare en slot. Pluss at 100gb kanskje blir litt harry når den bare ska brukes som kassa maskin.. Endret 23. mars 2006 av Loc Dogg Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 ah.. ram'en tenkte jeg ikke over, det skal jeg rette på. Men vil ha 7200RPM disk ... derfor størrelsen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Hvorfor skal du ha disk på 7200RPM egentlig? Jeg mener det er unødvendig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Duett økonomisystem er relativt maskinkrevende. Derfor. Kassafunksjonen er en modul i Duett økonomisystem. Et viktig poeng er også at kassapc'en er rask til å starte både OS og annen programvare som skal kjøres på den. Duett er kjent for å trenge en del prosessorkraft, så jeg er litt spent på om VIA pakken duger. Finnes det andre alternativer? Endret 24. mars 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå