Caldazar Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har eit problem: Då eg installerte win2k for eit par veker sidan, ville ikkje TNT-kortet mitt virke. Eg installerte dei nyaste detonator-driverane, og reebota. Det som skjedde var at windows-loading skjermen (den med blå statusbar) kom opp, og der stoppa den etter at den var ferdig lada. Eg kunne logge meg på, men skjermbiletet var frose fast. Nokon som veit kva som er gale? Kortet er: Riva TNT2 PCI "Ultra 64" Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har prøvd det samme og fått samme problem, men da var det andre drivere. Jeg tror du burde teste noen ServicePacks evnt. andre nvidia drivere. Eller bare rett og slett vurder et nytt skjermkort. Husk også BIOS update og andre drivere. AGP osv. Lenke til kommentar
Caldazar Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Har diverre ikkje AGP på hovudkortet, er litt redd for å prøve BIOS-oppdatering i tilfelle noko går galt. Noke synspunkt på dette? Lenke til kommentar
!Tor! Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 jeg har hatt samme problemet men det var med Riva TNT 2 Ultra AGP, men hvis du IKKE bruker de nyeste Detonator driverne f.eks 6.18 eller noe så tror jeg kanskje det virker, iallfall hoss meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå