swaps Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 problemet mitt er at hver gang jeg skal spille et 3D-spill så fryser PC-en og den skrur seg av.. jeg har klart å pin-pointe problemet til skjermkortet (tror jeg), og jeg har byttet det ut flere ganger, men for hvert jævla RADEON-hore-kort skjer samme problemet.. har lett litt rundt i google, og oppdaget av mange har samme problemet, men ingen har en løsning.. det er muuulig det blir varmt inni der, og at det er problemet, men er veldig usikker på hva jeg kan gjøre for at det skal bli kaldere.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kunne du liste opp komponentene dine og strømforsyneren din. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fint om du kunne fortelle litt mer om PCn din: GFX CPU PSU HK Minne Om det er for høy temperatur: Forsøk å kjøre uten kabinett dør/åpne kabinettet Fjern evt støv fra vifter og kjølere særlig på grafikkortet og CPU (har en tendens til å tette igjen kjøleribber) Kanskje grafikkortet har temperatur sensor sjekk den i driver eller med f.eks Everest. Samme med cpu Lenke til kommentar
swaps Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 RADEON X300/X550 Series Pentium 4 3.60GHz CPU PSU & HK er uvisst 1GB RAM Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 RADEON X300/X550 SeriesPentium 4 3.60GHz CPU PSU & HK er uvisst 1GB RAM 5801064[/snapback] min gamle pc gjorde det samme og jeg rensa prosessoren og etter det fungerte den like fint som før Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) og jeg rensa prosessoren 5803024[/snapback] verste jeg har hørt .... Endret 26. mars 2006 av BUGS_Y Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Misstenker du skjermkortet så klokker du det gradvis ned or å se om det blir stbilt, får du skjermkortet stabilt ved å underklokke det så har du pinpointa problemet, vedvarer problemet så står du fortsatt på stedet hvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå