chokke Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei For noen timer siden forsvant et av mine kjære familiemedlemmer . Skal ha en stor økonomi prøve, men orker ikke gå på den, får man da stryk eller kan man ta prøven senere og dømmes på samme grunnlag? Takk Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 HeiFor noen timer siden forsvant et av mine kjære familiemedlemmer . Skal ha en stor økonomi prøve, men orker ikke gå på den, får man da stryk eller kan man ta prøven senere og dømmes på samme grunnlag? Takk 5800811[/snapback] Jeg skulle tro at du kunne ta den på nytt igjen en tid senere. Men dette varierer seff. I ditt tilfelle skulle jeg likevel tro at det går greit Kondolerer Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg regner med at du får ta prøven på nytt jeg. Kondolerer. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ring kontaktlæreren din med en gang du... Kondolerer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Tenkte å informere skolen om det imorgen, men er usikker på lærern, for hun gir stryk til alle som ikke møter opp (ihjgvertfall har gjort) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ring hun nå med det samme da vettu Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Tenkte å informere skolen om det imorgen, men er usikker på lærern, for hun gir stryk til alle som ikke møter opp (ihjgvertfall har gjort) 5800895[/snapback] Det vil HELT sikkert ikke bli et problem om ikke familimedlemmet er en onkel fra Calcutta;p. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tja i hverfall jeg holdt på å stryke i økonomi i gk, skulle vel egenltig ha gjort det men jeg sendte i hvertfall en kurv t hu med en satans dyr vinflaske, fransk ost og kjeks og jeg bestod. Kondolerer Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe, smart løsning. Kondolerer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 fant ut at vi hahr prosjekt uke neste uke og begravelsen er mest sannsynlig dagen vi skal fremføre hele greie og jeg er nervøs for det og. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Drit i fremførelsen, begravlesen er vel vigtikst? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Drit i fremførelsen, begravlesen er vel vigtikst? 5814318[/snapback] Ja, men på videregående er reglene strengere enn ungdomsskolen. Og jeg er redd det teller negativt på karakteren. Men såklart er begr. viktigst. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 du må huske på at lærere er mennesker dei også, så dei forstår sikkert problemet ditt. kondolerer eg og. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Om en fremføring betyr mer enn begravelsen, så er de lærerene/rektoren på din skole en komplett idiot. Men alså, send brev.. be om utsettelse. Og skriv grunnen Kondolerer. Og ikke for å være frekk, men, var det familiemedlem, eller slektsmedlem? Sto personen deg veldig nært? Vel, du behøver ikke å svare, kondolerer Endret 26. mars 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En kompis av meg mista faren sin når vi gikk GK. Han endte opp ganske så deprimert og klarte ikke å komme på skolen. Dette endte opp med at samtlige lærere strøk han i sine fag pågrunn av hans fravær. Men selvfølgelig er begravelser og sånn gyldig fravær. Prøven du skal ha får du selvfølgelig utsatt om du ber om det. Kondolerer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Om en fremføring betyr mer enn begravelsen, så er de lærerene/rektoren på din skole en komplett idiot. Men alså, send brev.. be om utsettelse. Og skriv grunnen Kondolerer. Og ikke for å være frekk, men, var det familiemedlem, eller slektsmedlem? Sto personen deg veldig nært? Vel, du behøver ikke å svare, kondolerer 5814603[/snapback] var bestefar (morfar) og han og bestemor har bodd i etasjen over så lenge jeg har levd, så ja, veldig nært. Selv om han har hatt vodt på sykehuset de siste åra... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bare å si ifra så skjønner lærerne deg godt. Vet selv hvordan det er, men ble litt sint på læreren da ho spurte om hvor mange ganger bestemorra mi hadde død... Kondolerer. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 opplevde selv å bli "kastet" ut fra vidgående for en del år siden da 2 nære familemedlemer døde i brann. Skikklig kald fyr av en rektor som mente at stort fravær ikke kunne undskyldes osv. Det jeg gjorde var at jeg gikk til primær lege som sendte meg videre til prest! Fikk noen gode samtaler da, og fikk skoleplassen tilbakers etter litt press fra dem etc. Etter litt tid så klarte jeg å ta meg inn og fullføre på ganske greit vis. Så bli ikke overasket om folk fort "glemmer" dine sorger.. Det beste er bare si det rett ut slik det er; selv om det setter både dem du sier det til og deg selv i en litt ekkel posisjon.. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå