Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

familie medlem dødd = stryk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

For noen timer siden forsvant et av mine kjære familiemedlemmer  :cry: .

Skal ha en stor økonomi prøve, men orker ikke gå på den, får man da stryk eller kan man ta prøven senere og dømmes på samme grunnlag?

Takk :(

5800811[/snapback]

Jeg skulle tro at du kunne ta den på nytt igjen en tid senere. Men dette varierer seff. I ditt tilfelle skulle jeg likevel tro at det går greit :)

Kondolerer ;)

Lenke til kommentar
Tenkte å informere skolen om det imorgen, men er usikker på lærern, for hun gir stryk til alle som ikke møter opp (ihjgvertfall har gjort)

5800895[/snapback]

Det vil HELT sikkert ikke bli et problem om ikke familimedlemmet er en onkel fra Calcutta;p.

Lenke til kommentar

Om en fremføring betyr mer enn begravelsen, så er de lærerene/rektoren på din skole en komplett idiot.

Men alså, send brev.. be om utsettelse. Og skriv grunnen :)

Kondolerer.

Og ikke for å være frekk, men, var det familiemedlem, eller slektsmedlem? Sto personen deg veldig nært?

Vel, du behøver ikke å svare, kondolerer

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

En kompis av meg mista faren sin når vi gikk GK.

Han endte opp ganske så deprimert og klarte ikke å komme på skolen.

Dette endte opp med at samtlige lærere strøk han i sine fag pågrunn av hans fravær.

Men selvfølgelig er begravelser og sånn gyldig fravær.

Prøven du skal ha får du selvfølgelig utsatt om du ber om det.

Kondolerer

Lenke til kommentar
Om en fremføring betyr mer enn begravelsen, så er de lærerene/rektoren på din skole en komplett idiot.

Men alså, send brev.. be om utsettelse. Og skriv grunnen :)

Kondolerer.

Og ikke for å være frekk, men, var det familiemedlem, eller slektsmedlem? Sto personen deg veldig nært?

Vel, du behøver ikke å svare, kondolerer

5814603[/snapback]

var bestefar (morfar) og han og bestemor har bodd i etasjen over så lenge jeg har levd, så ja, veldig nært. Selv om han har hatt vodt på sykehuset de siste åra...

Lenke til kommentar

opplevde selv å bli "kastet" ut fra vidgående for en del år siden da 2 nære familemedlemer døde i brann.

Skikklig kald fyr av en rektor som mente at stort fravær ikke kunne undskyldes osv.

Det jeg gjorde var at jeg gikk til primær lege som sendte meg videre til prest! Fikk noen gode samtaler da, og fikk skoleplassen tilbakers etter litt press fra dem etc. Etter litt tid så klarte jeg å ta meg inn og fullføre på ganske greit vis.

Så bli ikke overasket om folk fort "glemmer" dine sorger.. Det beste er bare si det rett ut slik det er; selv om det setter både dem du sier det til og deg selv i en litt ekkel posisjon..

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...