rmon Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei, Tenkte jeg skulle ha meg viftestyring som for eks. denne: Lian Li TR3A Jeg har 1 stk. 4-pinn fra CPU-kjøler, 2 stk. 3-pinn fra HDD (80x80) og en 3-pinn op 120x120... Kan den Lian Li TR3A ta 4-pinn og 3-pinn? Eller må jeg ha en annen type da? Finnes det overgang fra 3-pinn til 4-pinn og omvendt? Her er liste over alle produktenen, Viftestyring: Microplex.no - Viftestyring Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Viftehastigheten kan ikke reguleres manuellt, den reguleres automatisk etter øvre temperaturgrense som bruker selv har valgt. Viftene må gi turtallssignaler (3 ledninger) for at dette skal virke. Du kan altså ikke bruke molex-kontakt (4-pin) da den ikke gir tacho-signaler. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Viftehastigheten kan ikke reguleres manuellt, den reguleres automatisk etter øvre temperaturgrense som bruker selv har valgt. Viftene må gi turtallssignaler (3 ledninger) for at dette skal virke. Du kan altså ikke bruke molex-kontakt (4-pin) da den ikke gir tacho-signaler. 5807671[/snapback] Tviler på at det er molex han mener, men heller 4pins, slik som Intel bruker. Nei, jeg tviler på at den støtter 4pins. Regner med at du finner info om dette på Lian-Li.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå