jallamamba Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Skal igang sent ikveld med installering av XP, men nå er det slik at min XP nøkkel ikke fungerer lenger pga mange installeringer... Skulle ringt til MS nå i kveld for å få en ny nøkkel -men finner ikke det grønne telefon nr som dukker opp når en skal aktivere produktet... Noen som har det nedskrevet som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 nei.. men er vel ingen god idè å begynne seint i kveld med formateringen? Hvis du trenger en nøkkel da, så sliter du.. Supporten stenger sikkert ikke seinere enn 6 uansett Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 mener du det nummeret som står der man skal aktivere grønt nummer: 800 56615 vanlig nummer: +47 23 162 126 og supporten tror jeg er åpent til 22:00 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Takk Takk :-) Hekkans MS...Får ikke aktivere over internett flere ganger :-( Jeg MÅ ringe hver gang jeg har installert på ny. Og jeg som trodde jeg hadde XPpro til odel og eie når jeg kjøpte den... *skriker høyt og røsker meg i håret* (som om det hjalp... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg må også ringe vær gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå