Civilix Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Sitter her med denne Pioneer brenneren og får ikke til å brenne på DVD-RW plater, brenne prosessen går fint og sier at alt er ok. Problemet er at ingen av maskinene her klarer og lese platen, i brenneren går det fint men ikke på andre lesere alså. Noen som har en ide om hva som er galt/jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Civilix Nå har ikke eg brent noen dvd plater så er kanskje på tynne is nå, Men det virker som du ikke har lukket platen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 11:29, skrev Kjetil Lura:Nå har ikke eg brent noen dvd plater så er kanskje på tynne is nå, Men det virker som du ikke har lukket platen. hehe...nop, plata er lukket. Trodde også jeg hadde glømt det først, men så testa jeg en gang til(denne gangen dobbeltsjekka jeg at den skulle lukke plata) og det var samme resultat... btw: så bruker jeg nero(5.5) til å brenne hvis dette har noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå