Locazor Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei. Jeg fikk plutselig et problem med maskinen min i går. Kom helt ut av det blå uten at jeg vet hva det kom av. Virker nesten som et virus, men har kjørt en virusscanning fra Knoppix og den finner ingenting. Alle programmer jeg kjører får mer eller mindre samme feilen, og virker som det er noe feil med minnet. Noen som vet noe om dette? Har lagt ved bilde av feilmelding. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Har du kjørt Windows update? Kjør diagnoseprogram og antivirus fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Har du kjørt Windows update? Kjør diagnoseprogram og antivirus fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. 5800628[/snapback] Og Adaware SE, Spybot og MS Windows Defender. En typisk case for Panda Activescan, også. Bernt K Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Har du kjørt Windows update? Kjør diagnoseprogram og antivirus fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. 5800628[/snapback] Og Adaware SE, Spybot og MS Windows Defender. En typisk case for Panda Activescan, også. Bernt K 5801087[/snapback] Ja det kan være lurt. En stor fordel med å kjøre antivirus fra Ultimate Boot CD, er at den ikke vil bli slått ut av eventuelle virus på pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Har du kjørt Windows update? Kjør diagnoseprogram og antivirus fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. 5800628[/snapback] Og Adaware SE, Spybot og MS Windows Defender. En typisk case for Panda Activescan, også. Bernt K 5801087[/snapback] Ja det kan være lurt. En stor fordel med å kjøre antivirus fra Ultimate Boot CD, er at den ikke vil bli slått ut av eventuelle virus på pcen. Hilsen, efikkan. 5801915[/snapback] Ja, helt enig. UBCD er et nesten uunnværlig verktøy for så mangt. Det eneste ankepunktet er at det gjerne går et par måneder mellom at f eks virusdefinisjonene blir oppdatert i standardoppsettet; de nyeste er fortsatt fra 09feb; og noen få malwaretyper muterer gjerne kjappere enn det. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå