Isbilen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg skal kopiere hele harddisken fra en gammel maskin over i en ny. Får da beskjed av Windows: "Kan ikke opprette eller erstatte X: Ingen tilgang. Kontroller at disken ikke er full eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i bruk" Ingen av diskene er fulle, skrivebeskyttelsen er fjernet, og filen er selvfølgelig ikke i bruk (tror jeg) ettersom den kopieres fra en gammel disk det ikke kjøres noenting fra; den er bare koblet til helt vanlig. Hvis jeg prøver å browse mappen det er snakk om, får jeg beskjeden: "X er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang." Selv ikke Total Copy klarere å ignorere feilen og hoppe videre. Noen som vet hvordan jeg kan tvinge meg til tilgang uansett? Har prøvd å starte i sikkermodus uten hell. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Antar det kan være dette velkjente problemet: "Access is Denied" Error Message When You Try to Open a Folder http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Takker og bukker, dette har jeg lurt på lenge. Skulle gjerne hatt en måte å tvinge gjennom en kopiering uansett, dog... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå