Gå til innhold

Flyspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOMAC blir et "må ha" spill. Grafikken ser eventyrlig bra og realistisk ut, bilden kan få enhver flightsim entusiast til å sikle, selv om det ikke vil bli lagt for mye vekt på realismen generelt..

Må ha det, bare må ha det.. :grin:

SU Flanker 2.0 er et røverkjøp i dag, har aldri spilt det da jeg ikke har hatt joystick på en stund, men det fikk så mange gode omtaler, og per i dag er det veldig billig. Du får det for latterlige kr. 109,- hos Gamesmix f.eks. Du må vel regne med en del patching, men det er nok verdt det.

http://www.gamesmix.com - søk på "flanker"

Lenke til kommentar

Sorry, glemte at det er propellfly i CFS2. Det er uansett bedre underholdning og mer utfordrende enn å slå ut fiender på 40nm med supermoderne jetfly som Eurofighter.

CFS 3 vil såvidt jeg husker ha minst et jetfly, modellen Tyskerne utviklet i all hui og hast under WW2, og som de kunne ha vunnet krigen med om de hadde blitt ferdig med det litt tidligere.. Det tror jeg du må kjempe mot i CFS 3 (eller kan fly selv).

FS serien har ikke noe med combat å gjøre, hjelper ikke å kunne fly jetfly om man ikke kan delta i noen form for combat. CFS er combat serien. Det er stort sett samme grafikk motor i begge seriene. CFS serien pleier å komme først med lekker grafikk, så får neste utgave av FS den etterpå, eller tar jeg feil?

http://www.microsoft.com/games/combatfs3

Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands:

Escape of the Psycho Kitten!

wave_small.gif

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-09-26 00:09 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...