Gå til innhold

2 harddisker paa min datamaskin vil konfiguere

Anbefalte innlegg

naar jeg opner min datamaskin har jeg 2 harddisker. den ene paa 160 Gb og den andre paa ca 6 Gb. begge er i NTFS format men vil gjore den ene om til FAT den som er paa ca 6 gb og ha harddisken paa 160 som hoved harddisk. hva maa til? faar opp mld hele tiden om at jeg har daarlig med minne paa den ca 6 gb. fiklet noe med det da jeg installerte xp paa nytt :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
naar jeg opner min datamaskin har jeg 2 harddisker. den ene paa 160 Gb og den andre paa ca 6 Gb. begge er i NTFS format men vil gjore den ene om til FAT den som er paa ca 6 gb og ha harddisken paa 160 som hoved harddisk. hva maa til? faar opp mld hele tiden om at jeg har daarlig med minne paa den ca 6 gb. fiklet noe med det da jeg installerte xp paa nytt :cry:

5800259[/snapback]

6 GB fra eller til spiller vel ingen rolle.. kast den og kjøp deg en ny større harddisk=) :tease:

mvh Vegard

Lenke til kommentar

5800259[/snapback]

6 GB fra eller til spiller vel ingen rolle.. kast den og kjøp deg en ny større harddisk=) :tease:

mvh Vegard

5800385[/snapback]

eller uff ble feil det er gjenopprettingsfiler. men jeg fiklet med noe da jeg reinstallerte pc og converterte den uten og hvite hva jeg gjorde :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...