Gjakmarrja Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Går det an å lage en tråd her et sted på forumet hvor vi kan diskutere forholdet forumet har til warez altså nedlastning av musikk, film og spill etc. Vil si det er enormt mange brukere som gjør det her, og det virker bare litt "teit" at men ikke skal kunne få snakke om det. Men igjen denne tråda vil bli som en diskusjons tråd, om reglen ikke om hvordan man kan anskaffe dette "svært" "ulovlige" materiale. Bare lyst til å høre hva folk syntes om den reglen? Får jeg lov til å starte en slik thread eller stenger dere den igjen med en gang? En ting til, bare for det er en regel på forumet, så vil ikke det nødvendigsvis gjør det til sunnfornuft. Bare se på midt-østen, der har de regler som sier menn kan voldta kvinner og man kan steine folk til døde... men igjen det er ikke rettferdig. Takk. Svein. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Ingen svar fra noen admin/moderatorer tolker jeg som at det er helt greit at jeg poster en slik tråd. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor den passer best. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Så lenge det ikke er en diskusjon om HVOR/Hvordan man kan få tak i warez kommer ikke vi til å reagere Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Så lenge det ikke er en diskusjon om HVOR/Hvordan man kan få tak i warez kommer ikke vi til å reagere 5803472[/snapback] Okei okei Har du peiling på hvor jeg kan poste den? OT, Programvare, Spill, film? Tror jeg tar den i OT under annet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Bare for å informere deg chills, så diskuterte de piratkopiering av spill en gang i spillkategorien. Her er diskusjonen (lang tråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg