gulbanan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har motatt en Hiper TYPE-R series 580w strømforsyning nå, koblet den til osv, men da jeg skal trykke den på lyser bare knappen og ingenting annet skjer Har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Lyser knappen bak på PSU? Ta også og kjenn etter att du har satt den store 24 pins koblingen godt ned i sporet. Ta den eventuelt ut og klem den godt ned igjen. Du kan også prøve og jumpstarte den for og være sikker på att den ikke er defekt. Lenke til kommentar
gulbanan Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Ja knappen på PSU'en lyser, men PSU'en virker helt død:( Testet det du sa men det hjalp lite. Så den er vel defekt da...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ja knappen på PSU'en lyser, men PSU'en virker helt død:( Testet det du sa men det hjalp lite. Så den er vel defekt da...? 5801424[/snapback] Det er ikke med det sagt at den er deffekt. Har du skrudd inn kablene ordentlig på PSU og går viftene på PSUen rundt? Det er jo en 24pins ATX kontakt. Det er mulighet for å ta av 4 av dem slik at de passer 'eldre' hovedkort. Kanskje du har glemt å sette de ekstra 4-pinnene inn i hovedkortet hvis du har 24-pins ATX kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå