Getaway in AA Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har et prob. med det at pc`en ikke vil spille av filmer og videoklipper som den har spilt av tidligere. Dette gjelder 3 filmer/videoklipp. 1- Jimi Hendrix- Live at Woodstock 69- full consert 2- The Green mile 3-Getaway in Stockholm 5. Lurer på om jeg kanskje kan ha slettet noen drivere, men det som er så merkelig er at den ikke spiller den av i Windows Media Player classic heller! Den skal jo lissom spille av alt. Sto at den ikke fant codec, men har klart å spille av i både WinDVD, WMP tidligere. Noen som vet hva prob er, og vis det er drivere og codec, hvor kan jeg laste ned dem hen? Takker for all hjelp. The Green mile er forresten en avi fil. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du har nok klart å slette en (eller flere) codec's. For å gjøre det enklest mulig så anbefaller jeg deg å bruke VLC player. Eller du kan prøve å laste ned en DivX codec. Lykke til Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Takk jh_. Den spiller av nå, så nå trenger jeg ikke Windvd mer heller.' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå