MeSs Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Igår skjedde den første feilen på pcen min på LENGE, en kompis satt å hørte på musikk (på hjemmekinon), så kom det ett dunk i subwoofern.. Jeg satt på datan, og datan slokna helt!! Fikk ikke slått den på på en stund, så jeg resetta hovedkortet.. Idag tidlig når jeg sto opp skjedde det samme, jeg skvatt opp når vekkerklokka ringte, og datan skrudde seg av NØYAKTIG samme tid som vekkerklokka ringte.. Hva i all verden kan dette være? SPEC: 370w strømforsyning AMD XP3200 (som går på 2200 i bios, får ikke stilt opp ) MSI KT2 Ultra MB XFX Geforce 6800gt 256mb 2x512, 1x256 ddr ram 2x Maxtor 250gb, 1x Seagate barracuda DVD brenner creative live 1024 lydkort Mye usb dilldall WIN XP SP2 retestrak direct x 9c Siste drivere til grafikkort Mvh Marius Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! For meg kan det virke som lynnedslag/overspenning eller kortslutning. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! For meg kan det virke som lynnedslag/overspenning eller kortslutning. Hilsen, efikkan. 5800612[/snapback] det har ikke skjedd enda idag.. er det no galt med kretsen på rommet mitt ellerno da? subben spiller nå, og datan er på enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå