Howard Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Den første fysikkprosessoren er omsider offiselt lansert. PhysX skal sørge for mer realistiske spill. Les mer Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Stiv pris spør du meg.. Men sikkert gøy å ha! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg er spent på hvor bra det blir, men jeg synest det hadde vært bedre om det ble laget som en utvidelse for CPU. (ekstra instruksjonssett) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Virker veldig lovende. Nå er det enda mer stæsj vi kan bruke penger på. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Nice,,,, ser for meg at dette også må klokkes for å oppnå bedre resultater i 3dmark Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 og systemkrav ellers for å ha nytte av dette kortet da? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 er jo litt spennende og se om de klarer og gjøre dette til noe brukbart. slik at man faktisk ser forskjell mellom dette og det en vanlig gpu klarer Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ærsj. Enda en vifte i PC-en . Blir det litt ekstra rørleggingsarbeid for dem med vannkjørling. Men det tar vel tid før spill støtter denne, så er vel ikke så fornuftig å kjøpe en allerede i mai til blodpris. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Håper PCI-E utgaven kommer fortest mulig! Ikke pga båndbredde, men pga det at ikke alle har ledig PCI spor... Endret 23. mars 2006 av Betroz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 En liste med spilltitler som støttes eller vil få støtte: http://physx.ageia.com/titles.html Det mest kjente navnet er Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter fra Ubisoft som er ventet å bli lansert i mai. Her er også en FAQ med svar på mange spørsmål om PhysX: http://physx.ageia.com/faqs.html Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ærsj. Enda en vifte i PC-en . Blir det litt ekstra rørleggingsarbeid for dem med vannkjørling. Men det tar vel tid før spill støtter denne, så er vel ikke så fornuftig å kjøpe en allerede i mai til blodpris. 5799891[/snapback] Første spillet som støtter dette kommer jo allerede i mai. Angående blodpris så må vel ta inn en del penger på salg av disse. Siden de gir bort fysikkmotoren gratis til spillprodusenter, mens havoc selger den for mye peng. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 er jo litt spennende og se om de klarer og gjøre dette til noe brukbart. slik at man faktisk ser forskjell mellom dette og det en vanlig gpu klarer Er bare å se på noen eksempeldemoer eller Real-time filmer der de bruker kortet så ser du nok at dette er veldig brukbart. -TwiiK Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Endelig. Skal vedde på at 3Dmaek er et av de første programmene som utnytter PhysX, hvis det ikke støtter det allerede. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 hm fant ingen system krav. regner ikke med det er så mye vits med mitt 9800pro skjermkort... eller er kravet bare at så lenge man klarer å kjøre spillet så vil physx hjelpe? det var ikke så mange spill på lista enda! bf2 burde jo blitt oppgradert til å takle physx den demoen var jo kul! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Cellfactor så utrolig flott ut. Tror dette kommer til å bli interessant Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Demoen så utrolig flott ut. Håper dette blir bra. Lenke til kommentar
smy Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Om det hjelper i alle spill eller funker kunne for spill støttet det? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Dette har jeg ventet på. Sammen med et 7900GT tror jeg det blir grumt. *edit* GROMT ikke grumt Endret 23. mars 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Om det hjelper i alle spill eller funker kunne for spill støttet det? 5800093[/snapback] Hvis du hadde lest litt ekstra. Hehe... Det kommer til kun noen få spill (foreløpig) slik som med SLI. Det må utvikles for det ^^ Lenke til kommentar
Novec Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg tror ikke systemkravene nøvendigvis vil være så rå, dette er jo en helt separat enhet. Imidlertid virker det som den kan levere mye mer moro til skjermkortet, så for å utnytte det fullt er det klart at man bør ha saftige saker. Men det blir jo det samme som nå - det går an å ha et 7900 GTX på en Sempron, men det er liten vits... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå