Demonfudge Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Du gjør det så vanskelig. Okei da, tror ikke jeg ville gjort så veldig mye egentlig, med mindre personen var bi. Ps: Vegard_ er trang Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ps: Vegard_ er trang 5810966[/snapback] Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.) 2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn wink.gif ) 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? 1. Nå vet jeg ikke hva Kinsey skala er, men jeg føler ikke akkurat noen trang til å legge meg i armkroken til en mann... 2. Har ei lesbisk venninde som er nydelig, men pga at hun er homo så føler jeg nada. Vet ikke hvorfor. Så jeg tror det legger demper det at den andre parten er homo. 3. Så lenge han ikke prøver å voldta meg så kan det da være det samme, er jo ikke jeg som er forelsket. 4. Er jo ikke noe å frykte om man er hetro selv. Tror ikke at jeg konverterer om det overnevnte skulle skje akkurat. Det er mitt syn på saken. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3. Så lenge han ikke prøver å voldta meg så kan det da være det samme, er jo ikke jeg som er forelsket. Hvorfor skulle han voldta deg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3. Så lenge han ikke prøver å voldta meg så kan det da være det samme, er jo ikke jeg som er forelsket. Hvorfor skulle han voldta deg? 5815228[/snapback] Voldtar ikke du de du er forelsket i? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3. Så lenge han ikke prøver å voldta meg så kan det da være det samme, er jo ikke jeg som er forelsket. Hvorfor skulle han voldta deg? 5815228[/snapback] La han nå få leve i sin egne trangsynte verden Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) men herregud da .. Han så "så lenge han IKKE voldtar meg, så kan det være det samme" .. Hva har nå det med trangsynthet å gjøre? Det han da mente var jo at "så lenge han ikke gjør noe med det, så er det greit", liksom ..ta det for hva det er, i det minste!! EDIT: "Han" har helt sikker ingen grunn, ..men *så lenge han ikke gjør det* .. Endret 26. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du ville ikke reagert hvis en jente skrev "Jeg har ingenting imot at gutter forelsker seg i meg, så lenge de ikke voldtar meg"? Det er jo en absurd uttalelse, og hvorvidt du vil innrømme det eller ikke, så framstiller den homofile som en gruppe mennesker som ikke er like flink til å kontrollere behovene sine som resten av den "normale" befolkningen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) @ SteffyBoy Jeg har ikke reagert på den setningen der nei.. Synes ikke det er noe merkelig med den nå heller.. Er det? Synes overhodet ikke den fremstiller homofile på noen som helst slags måte, hverken på en ene måten, eller den andre.. At du reagerer på den setningen får meg heller til å tenke at du har et litt rart forhold til homofile; at de en spesiell gruppe som ikke klarer seg selv, eller noe, og må bli forsiktig passet på.. Den sier absolutt ikke at homofile ikke kan kontrollere seg selv.. Absolutt ikke! Og det er vel ingen som mener heller.. ?! EDIT: Sagt på en annen måte da.. Har DU likt å bli voldtatt av en homofil da? Eller en hetro? Eller av hvemsomhelst? .. Nei?! .. Nei! ..og det er vel lite sannsynlig også! ..slik jeg ser det, så tolker jeg setningen dithen (siden det er usannsynelig at han blir voldtatt), at han strengt tatt bryr seg filla! Endret 26. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Veit du hva? Jeg blir faktisk mer krenket av det du sier enn "så lenge han IKKE voldtar meg, så kan det være det samme". Jeg reagerer på det, men det er jo ikke så ille at det gjør noe. Liksom bare litt vanlig homofob oppførsel. Du derimot indikerer indirekte at homofile er en gruppe som trenger å beskyttes selv om du påstår det motsatte. Ærligtalt, må man virkelig være homofil eller bifil for å reagerer på feilaktige påstander eller utspill mot homofile/bifile? Jeg synes iallfall det er passe trangt å påstå det. Må man være offer for voldtekt for å reagerer på at noen liker å voldta, eller at noen sier at voldtekstoffre er svake personer som ikke klarte å forsvare seg selv, eller at voldtekstoffre ene og alene hadde skyld i voldtekten? Edit: La til litt. Endret 26. mars 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Men, herregud!! Du sier da det selv; "jeg påstår det motsatte", men "mener noe annet" .. Hva er det for slags oppførsel? Legge HELT ANDRE ord i munnen på meg? Skjerp deg! ..jeg påstår det jeg påstår! Nei, dette blir bare så dumt at dette gidder jeg ikke engang.. Kan da vel for svarte ikke si at jeg påstår noe, når du pressiserer (Tilogmed!!) at jeg påstår noe stikk motsatt.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg skrev vitterlig at du indikerte det indirekte. Måten du skrev det på fikk meg iallfall til å tro at du mente det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg skrev vitterlig at du indikerte det indirekte. Måten du skrev det på fikk meg iallfall til å tro at du mente det. 5815846[/snapback] Vel, det gjorde jeg ikke.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bone: om du hadde vært en jente, og noen hadde spurt deg om hva du ville gjort om en gutt forelsket seg i deg, hadde det da falt deg naturlig å svare "ikke noe problem, såfremt han ikke voldtok meg"? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bone: om du hadde vært en jente, og noen hadde spurt deg om hva du ville gjort om en gutt forelsket seg i deg, hadde det da falt deg naturlig å svare "ikke noe problem, såfremt han ikke voldtok meg"? 5815924[/snapback] Nei, men det kan da virkelig ikke sammenlignes heller! Dette er svart / sagt på et forum, et (til tider) veldig useriøst et også, godt plassert i off-topic -delen.. Svaret er, selvfølgelig, "nei" ! Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) 1. Helt heterofil, aldri merket det minste fnugg av tiltrekning eller noe som kan ligne til gutter/menn, og jeg føler meg fullstendig trygg på det. Men, jeg forestiller iblant meg selv som jente, eller er det ei jente som er meg? Og, jeg kan bli tiltrukket av transseksuelle/tvekjønnede, så sant personen har feminint ansikt og kropp, praktisk talt: kvinner med penis. I virkeligheten har jeg vel aldri sett en sånn person. Gjør dette meg litt homo? Jeg vil si nei. Men jeg er tydeligvis rar på mer enn én måte. 2. Liten sjanse for det, jeg har aldri vært ordentlig forelsket, og kommer sannsynligvis heller aldri til å bli det. Men hvis det skjedde, hadde jeg ikke prøvd meg. 3. Jeg hadde ikke gjort stort. Han hadde nok tatt hintet temmelig kvikt. 4. Jeg er aldri redd for forelskelser, hverken den ene eller andre veien. (Men, jeg kan iblant bli skremt av mine egne seksuelle fantasier.) Endret 26. mars 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Ps: Vegard_ er trang 5810966[/snapback] 5814401[/snapback] Neida, det er bare Volcov som har stor tissemann. Endret 26. mars 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 1. 0 på Kinsey-skalaen. Altså helt hetero. 2. Ville vel vente til det gikk over. 3. Om han hadde vært for nærgående, antakeligvis unngått ham. Om han hadde oppført seg som vanlig, hadde jeg ikke hatt noe imot det. 4. Hadde jo selvfølgelig vært kjipt å forelske seg i ei man ikke har noen sjangse på i det hele tatt, men jeg frykter det ikke akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå