Gå til innhold

Heterofile og homofile

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

3.En homo(gutt) på skolen som er homo, og alle sier han liker meg.

5800563[/snapback]

En homo som er gutt og i tillegg homofil :scared:

Nå ble jeg nesten litt redd

For å svare på spørsmålene:

1) Jeg er 100% heterofil. Det er noe ting jeg bare vet jeg er, og det er en av de tingene. At jeg plutselig skal slutte å like jenter og gå på gutter er like utenkelig som at jeg en dag skal hugge av meg begge beina og sende dem til den finske ambassaden i Ouagagoodo. Altså ikke så veldig sannsynlig.

2) Hadde ikke gjort noe å være forelsket i en lesbe. Trekant :D

3) Hadde tatt det som et kompliment så lenge det kun var snakk om en forelskelse og ikke noe mer.

4) Kan ikke si at jeg frykter noen av tilfellene over. Hadde jeg vært homofil hadde jeg ikke "fryktet" det. Har ingenting i mot homofile. At kjærlighet oppstår mellom personer av samme kjønn tviler jeg ikke på. Et homofilt par er nok like forelsket som et heterofilt par.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EvoZ, Tror ikke noen kan være 100% hetero. Virker ut som de fleste er ganske så homofobe når de er livredd for å bli satt i samme bås ;)

5807440[/snapback]

Hvis man er 70% hetero. Liker man damer med litt hår på brystet og mørk stemme da?

Fra spøk til revolver:

Vil ikke kalle meg selv en homofob. Men, selv mener jeg at man ikke kan være litt homo eller litt hetero. Det er enten eller, hvis man ser bort i fra bifile, selvfølgelig.

Vil ikke si at jeg setter folk i bås heller. Det jeg synes er litt rart er at en hetero mann er elektrikker, lærer, professor, fotballtrener osv. En homo er en homo (ikke min mening, men vet at det er mange som tenker sånn). Det er på en måte det han blir husket som og det han er kjent som. Selv om de fleste homofile er akkurat som alle andre bortsett fra at de foretrekker menn i stedet for damer. Det er jo ytterst få som er som de på homsepatruljen. "Å giiid for en knæsj farge asså..." "Den fargen får deg til å se sååå mye slankere ut".

Lenke til kommentar
Vil ikke kalle meg selv en homofob. Men, selv mener jeg at man ikke kan være litt homo eller litt hetero. Det er enten eller, hvis man ser bort i fra bifile, selvfølgelig.

Forskningen til Kinsey tyder jo på at dette rett og slett ikke stemmer, dvs. at flertparten er verken helt homo eller helt hetero men noe i midten(bifil på en måte).

Hva får deg til å tro at det er enten eller? Noe spesielt eller bare tenker du svarthvitt fordi det er enklere?

Lenke til kommentar
1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)

2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn  )

3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg?

4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger?

1. I fulle tilstander kan det fort bli litt ekkelt, men se på meg selv som 100% hetro

2.Gått videre sett ei fin dame, glemt han ekle gutemannetingen

3.Ikke veldig mye

4.kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger, mjaaa

Lenke til kommentar

Forskningen til Kinsey tyder jo på at dette rett og slett ikke stemmer, dvs. at flertparten er verken helt homo eller helt hetero men noe i midten(bifil på en måte).

Hva får deg til å tro at det er enten eller? Noe spesielt eller bare tenker du svarthvitt fordi det er enklere?

5807641[/snapback]

Har ikke lest noe forskning av han så jeg baserer det jeg skriver på egne oppfatninger og andre ting jeg har lest. Det jeg mener er at man ikke kan si at man er 70% homo. Er man 70% homo så er man jo med andre ord bifil med en helning mot jenter. Er man 50% homo så er man jo bifil. Skjønner?

Lenke til kommentar

1. Jeg er nok ikke homofil. Da hadde jeg nok antagleig merket det, ved at jeg liker jenter og ikke gutter osv.

2.Vet ikke, prøvd meg på noen , hvis jeg var homofil ?

3.Tatt det som en kompliment og takket nei, men tusen takk for "innbydelsen" ;P

4.frykter vel ingenting, har noen tanker om at det er en god venn som er det, og liker meg litt..

Lenke til kommentar
Når vi er inne på dette med homofili. se her.

Hva syns dere om det?

5808672[/snapback]

Makan til gjøk :realmad: Jaja, religion er jo no' piss uannsett så ...

Edit: Synes dog synd på biskopen som åpenbart har satt seg fast et eller anent sted i tiden før 1982 ...

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
egentlig litt moro at en som faktisk tror og lever overbevist på en hypotese klarer å lire av seg det er homofile som trenger hjelp

5808718[/snapback]

Game, set, match.

Jeg har merket meg at mange heterofile har et litt snålt forhold til homofile. Kom da opp med fire spørsmål jeg tenkte jeg skulle spørre OT-folket om, bare av ren nysgjerrighet. :p

1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)

2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn ;) )

3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg?

4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger?

5799750[/snapback]

1. Jeg er en 3er på Kinsey-skalaen, dvs 50% hetero.

2. Hvis jeg forelsket meg i en gutt som var homofil, hadde jeg gjort det samme som jeg hadde gjort hvis jeg forelsket meg i en jente som var heterofil; jeg hadde vist interesse, og hvis jeg fikk respons, spurt personen på date.

3. Hvis jeg ikke var interessert i vedkommende, hadde jeg forklart at jeg ikke var interessert (akkurat som man gjør hvis en heterofil person forelsker seg i deg). Hvis jeg var interessert, kunne det straks blitt mer interessant.

4. Hvorfor skulle jeg fryktet forelskelse? Det er jo kjempefint.

Lenke til kommentar

1. Ganske hetero, jeg har aldri blitt tiltrukket av samme kjønn, men kanskje det skjer.

Jeg er også såpass sikker på min heterofile legning, så jeg har ingen problemer med å spøke litt småhomofilt med gode venner.

2. Muligens prøvd å vendt henne over til bi-siden, og tatt det derifra.

3. Hadde muligens blitt stolt over det, men ingenting annet.

4. Frykter ingen av de. Tror heller ikke at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil?

Tenkt litt, og vurdert situasjonen. Jeg tror ikke jeg ville gått så langt som å ha sex med fyren, men roting er lov.

5805674[/snapback]

Så, du mente ikke det du sa til meg? :cry:

5807615[/snapback]

SA IKKE JEG AT DU SKULLE HOLDE DEG PÅ SOVEROMMET?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Går det an å gjøre seg selv klarere? :p Spørsmål nummer to spør ikke hva du ville gjort om du selv følte homoseksuell tiltrekning til en av samme kjønn, men om du følte heteroseksuell tiltrekning til en homofil av det motsatte kjønn. Etter å ha skrevet tre poster om dette, er det ennå folk som svarer i feil tro. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...