haarod Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 5799777[/snapback] 3. Hadde en homo forelsket seg i meg, hadde han aldri fått sett meg mer. vet ikkje hva eg hadde gjort. enten gitt han juling eller bare sett dumt på han og gått derfra. 5799999[/snapback] Håper det var en spøk.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 For å gjøre det helt klart: spørsmål nummer to angår en homofil av det motsatte kjønn! Endrer første post... Angående de som lurer på om jeg er bøg: jeg lurer selv. 5801054[/snapback] Spennende! Si ifra når du finner ut av det da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.) På en skala en til ti scorer jeg en ti'er. 2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn) Om jeg skulle forelsket meg i en lesbisk kvinne, så hadde jeg nok driti meg skikkelig ut. Hadde nok gitt opp og prøvd å ignorere følelsene 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? Absolutt ingenting. 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? Bifile har det jo engentlig ganske så bra. Men nei, jeg tror ikke på kjærlighet på tross av legning. Hvordan skal en person forelske seg i noen han/hun ikke blir tiltrukket av? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvordan skal en person forelske seg i noen han/hun ikke blir tiltrukket av? 5803210[/snapback] Ikke sånn jeg tenkte, da. Er bare noen som ikke tror at en heterofil mann kan forelske seg i en lesbisk kvinne nettopp fordi de har foreskjellig legning. Tenkte det hadde vært litt gøy å se om noen her inne hadde like teit tankegang. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn ) 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? 5799750[/snapback] 1. 80% hetro 2. Er faktisk ikke sikker enda. Har ikke hendt meg. 3. Blitt sjokkert, og kanskje litt stolt. 4. Nei, hvis det oppstår så oppstår det. Er ikke noe å gjøre med det enn å blånekte som om du trur det selv. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. 101% hetro. 2. Slåt hodet i veggen til det gikk over.. 3. Kansje tatt det som et komplemang. 4. Frykter? Nei, det kommer ikkje til å ske. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn wink.gif ) 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? 1. tja, ca 80-90% hetro2. vanskelig spørsmål, fått med dama på trekant med to jenter kansje. 3. Tatt det som et komplimang 4. frykter det ikke, skjer det så skjer det.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 5799777[/snapback] 3. Hadde en homo forelsket seg i meg, hadde han aldri fått sett meg mer. vet ikkje hva eg hadde gjort. enten gitt han juling eller bare sett dumt på han og gått derfra. 5799999[/snapback] Håper det var en spøk.. 5802047[/snapback] Hvorfor det? skal eg liksom fortsette å være venn med vedkommende ol. for så å være redd for å bli tarmfrest (meget overdrevet, men du forstår pointet) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor det? skal eg liksom fortsette å være venn med vedkommende ol. for så å være redd for å bli tarmfrest (meget overdrevet, men du forstår pointet) 5805114[/snapback] Hvis en venn av deg sa at han var homo og forelsket i deg, blir du da redd for "å bli tarmfrest"? Da er det vel en av to: Enten er han ikke vennen din, men en forbryter, eller så er du paranoid. Jeg forstår ikke "pointet", ser ikke hva for noe farlig som kan skje. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor det? skal eg liksom fortsette å være venn med vedkommende ol. for så å være redd for å bli tarmfrest (meget overdrevet, men du forstår pointet) 5805114[/snapback] Nei, jeg skjønner ikke hvorfor du skulle være redd for det. Homser er som folk flest, de skjønner hva "Nei takk" betyr. Og er det noe de ikke ønsker så er det å presse seg på folk. De er ute etter et forhold som fungerer, akkurat som du og jeg og alle andre. Det er like lett å forholde seg til det som til en av det motsatte kjønn i samme situasjon. Kanskje lettere, da dere tross alt kan ha annet felles. Geir Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 5799777[/snapback] 3. Hadde en homo forelsket seg i meg, hadde han aldri fått sett meg mer. vet ikkje hva eg hadde gjort. enten gitt han juling eller bare sett dumt på han og gått derfra. 5799999[/snapback] Håper det var en spøk.. 5802047[/snapback] Hvorfor det? skal eg liksom fortsette å være venn med vedkommende ol. for så å være redd for å bli tarmfrest (meget overdrevet, men du forstår pointet) 5805114[/snapback] Skulle du gitt han juling for de han var forelska i deg? Det er da ikke han sin skyld? Blir irritert når jeg leser sånne utsagn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor det? skal eg liksom fortsette å være venn med vedkommende ol. for så å være redd for å bli tarmfrest (meget overdrevet, men du forstår pointet) 5805114[/snapback] Det blir like banalt som å si at kvinner ikke kan ha mannlige venner, siden de vil bli voldtatt før eller siden. Men, greit, 1988. Du blir nok eldre med tiden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg har merket meg at mange heterofile har et litt snålt forhold til homofile. Kom da opp med fire spørsmål jeg tenkte jeg skulle spørre OT-folket om, bare av ren nysgjerrighet. 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.) 2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? 5799750[/snapback] 1. Tja.... nokså hetro vil jeg tro, selv om jeg har/er i tvil om jeg er bifil, men i tenåringstidene går jo hormoneone løpsk og en kan bli tiltrukket til mye forskjellig... Uansett, vil tipper 1'er eller 2'er, tror egentlig jeg er en 1'er. 2. Omvendte kjønn: Woah, vanskelig situasjon! Vel, det er jo mye som tyder på at seksualitet ik ke er statisk, men dynamisk. Da er det jo er ørlite håp så jeg hadde muligens prøvd å lokke frem bifile/heterofile tendenser, men det ville nok gått dårlig... så tingene ville nok endt med kjærlighetssorg. =/ Hvis jeg forelska meg i en av samme kjønn(noe som ville blitt svært overaskende), men hvis det da var gjensidig så ser jeg egentlig ingen god grunn til å gjøre noe anerledes enn det jeg hadde gjort hvis jeg hadde fått en gjensidig forelskelse med ei jente. 3. Like vanskelig situasjon. Tar det jo som komplimang hvis noen forelsker seg i meg uansett hvilket kjønn de har, men det er jo en litt lei sitasjon da siden man (etter all sannsynlighet, hvis ikke så har jeg svart på dette tidligere i tråden) ikke vil bli tiltrukket til denne personen. 4. Jeg er ikke redd for noen av tingene, de er ikke akkurat en skummel ting.. Kjærlighet på tvers av legninger? Altså, man blir jo ikke tiltrukket andre pga. hva andre blir tiltrukket til, men man blir tiltrukket denne personen. Jeg tror det er godt mulig at jeg kunne blitt forelsket ei som ikke er heterofil, kanskje i større grad enn andre, synes androgynt stil kan være svært så sexy. Mange av lesbene på gayparaden var jo ganske nice. 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)På en skala en til ti scorer jeg en ti'er. På Kinsey skalaen så er 0 100% hetrofil, 3 bifil, 6 100% homofil. Du kaller deg en 10'er? Knallkjempe 260% homofil? Hvorfor det? skal eg liksom fortsette å være venn med vedkommende ol. for så å være redd for å bli tarmfrest (meget overdrevet, men du forstår pointet) 5805114[/snapback] :!: Endret 24. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)På en skala en til ti scorer jeg en ti'er. På Kinsey skalaen så er 0 100% hetrofil, 3 bifil, 6 100% homofil. Du kaller deg en 10'er? Knallkjempe 260% homofil? 5805635[/snapback] Lalala 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.) Fra 1 til 6 så er jeg nok 2-3 vil jeg si. Vet vel ikke om det plutselig skjer noe en dag jeg ser en fyr eller noe. 2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? Tenkt litt, og vurdert situasjonen. Jeg tror ikke jeg ville gått så langt som å ha sex med fyren, men roting er lov. 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? Har skjedd et par ganger, og det gjør meg ingenting. Bare gøy synes jeg. 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? Frykter ingen av delene egentlig. Endret 24. mars 2006 av Volcov Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)På en skala en til ti scorer jeg en ti'er. På Kinsey skalaen så er 0 100% hetrofil, 3 bifil, 6 100% homofil. Du kaller deg en 10'er? Knallkjempe 260% homofil? 5805635[/snapback] Nei, han skrev da På en skala en til ti scorer jeg... så han mener nok en "vanlig" skala. Ikke ødelegger når jeg tuller med andre forummedlemmer! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 _Scotty_: Hvorfor så sikker på at du aldri vil forelske deg i en homo? 5799783[/snapback] Det er bare slik jeg er helt sikker på. Like sikker på det som at jeg aldri kommer til å bli en uteligger, osv 5799828[/snapback] Avstand mellom himmel og helvete er minimal, ikke vær skråsikker på noe som helst. Hvis du beholder skråsikkerheten kan du gå glipp av hendelser som er viktige/avgjørende for din egen utvikling, og du kan da plutselig bli en "uteligger" før du vet ordet av det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Rediger posten din da TLZ. Edit: En av de beste/flinkeste sjefene jeg har hatt som sjef, er homofil. Han er av typen som bruker 10 typer med hudkrem og som er rimelig femi. Da jeg var på Sjokoladekoppen sist, så var det hvertfall noen som var interessert. Endret 24. mars 2006 av Volcov Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.) Mja. Lever livet, så tar det som kommer 50% kanskje Vi får se hvem som kommer her 2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn wink.gif ) Hmmm. Går vel fint det. Bra med en evt ny venn 3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg? Kommer ann på hvem, så jeg hadde jo sett ann, men hvis alt passer så hadde jeg prøvd. 4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger? Hvorfor skulle jeg frykte det? Neida, livet er dynamisk, så hvorfor leve det så statisk og A4 alle andre skal ha det til? Mao. bare send en privat melding til meg folkens *wraff* Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. 100% hetro og 100% homo 2. Tja, det var jo litt synd, men hun er sikkert en veldig god venn, også har jeg nok plenty å snakke med henne om 3. Nei, det var jo flott. Hører jeg dating tro? 4. Frykter? Hva f...? Nei, her er det ikke mye frykt å spore gitt Andre delen av punktet er vel ganske åpenbart hva jeg mener om Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 1. 100% hetro og 100% homo ^^ Dvs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå