Gå til innhold

Heterofile og homofile

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi

Jeg har merket meg at mange heterofile har et litt snålt forhold til homofile. Kom da opp med fire spørsmål jeg tenkte jeg skulle spørre OT-folket om, bare av ren nysgjerrighet. :p

1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)

2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil? (Altså en av det motsatte kjønn som er homo, ikke en av samme kjønn ;) )

3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg?

4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Temmelig normalt hetero, men kanskje mer enn normalt fordomsfri på andres vegne i sakens anledning.

2. Revurdert mitt svar på punkt 1.

Edit: Jeg oppfattet dette som en av samme kjønn, men jeg ser trådstarter nå har konkretisert dette til en av motsatt kjønn. Det ser jeg heller ikke som noe problem. Har ofte vært forelsket i damer jeg ikke kunne få jeg...

3. Tatt det som et kompliment.

4. Nei, jeg frykter det ikke.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
_Scotty_: Hvorfor så sikker på at du aldri vil forelske deg i en homo? :p

5799783[/snapback]

Det er bare slik jeg er helt sikker på.

5799828[/snapback]

Hvorfor så sikker? Så lenge du er tiltrukket av det kvinnelige kjønn, ser jeg ingen grunn til at du automatisk ikke skal kunne forelske deg i en homo.

Lenke til kommentar

1: Vil tro 100%, men det virker jo som om man aldri kan være for sikker.

2: Feid over fyren, selvsagt :p

3: Gjort som når damer jeg ikke er interessert i blir forelska i meg - sagt ifra at jeg ikke var interessert, og fått et lite ego-boost/tatt det som et kompliment.

4: Frykter ikke for det, hadde det skjedd, så er det jo ikke noe galt i det uansett.

Lenke til kommentar
_Scotty_: Hvorfor så sikker på at du aldri vil forelske deg i en homo? :p

5799783[/snapback]

Han er fjortiss og så usikker på legninga si at han må hysterisk overbevise seg selv om det :)

5799845[/snapback]

Hva er det du snakker om? :ermm:

Du har ingen anelse om min alder eller noe slik.

Og jeg er ikke usikker i det hele tatt at jeg må overbevise meg selv at jeg er hetero.

Jeg er hetero for jeg er ikke akkurat et slikt menneske som kan endre seg plutselig og skifte til å bli forelsket i gutter.

Så hvis du har noen flere fordommer så kan du heller gå et annet sted.

Hvorfor så sikker? Så lenge du er tiltrukket av det kvinnelige kjønn, ser jeg ingen grunn til at du automatisk ikke skal kunne forelske deg i en homo.

5799851[/snapback]

Som jeg sa til han over.

Jeg er veldig sikker på det, da jeg er tiltrekket det kvinnelige kjønn, og langt ifra det motsatte.

Jeg kommer aldri til å forandre meg innen det. Og det er bare slikt jeg vet.

Det er vanskelig å si hvorfor jeg er så sikker. Men jeg løper ikke akkurat rundt å tviler om jeg er hetero eller homse.

Det blir nesten som å si at kong Harald kan endre seg og bli homofil. Sjansen er like liten.

Lenke til kommentar
1. Temmelig normalt hetero, men kanskje mer enn normalt fordomsfri på andres vegne i sakens anledning.

5799794[/snapback]

Må vel si meg enig i denne besvarelsen :)

Lenke til kommentar

5799794[/snapback]

Må vel si meg enig i denne besvarelsen :)

5799966[/snapback]

Jeg også

Lenke til kommentar
1 - Kinsey-skala? Uansett så kan jeg si 100% at jeg er hetero.

5799777[/snapback]

1. Er en helt vanlig hetrofil, men ikkje 100% for det er ikkje mulig. for eksempel om du er i en guttegarderobe tåler du å se en/flere kuk(er) uten å spy etc.

2. Kommer sanyneligvis aldri til å skje, eneste sjangsen er om eg forelsker meg i en lesbe, men de går vel for de samme. lesber er :dribble: Men synd at dei ikkje liker kuk. hehe :p

3. Hadde en homo forelsket seg i meg, hadde han aldri fått sett meg mer. vet ikkje hva eg hadde gjort. enten gitt han juling eller bare sett dumt på han og gått derfra.

4. eg sa mitt på dei overnevnte spørsmålene :)

Lenke til kommentar
1. Hvor hetero er du? (Kinsey-skala, f.eks.)

2. Hva ville du gjort om du forelsket deg i en homofil?

3. Hva ville du gjort om en homofil forelsket seg i deg?

4. Frykter du for tilfellene nevnt ovenfor, eller tror du på at kjærlighet aldri oppstår på tvers av legninger?

5799750[/snapback]

1. Anser meg selv som 100% hetrofil da jeg ikke har hatt lyst å ha sex med en annen mann eller kunne tenke meg det.

2. Satt meg ned å tenkt. Og sikkert funnet ut at jeg var bifil.

3. Skjedd før. Fortalte han jeg ikke var interessert og at jeg var hetrofil.

4. Frykter ikke noen av tingene ovenfor, men tror hverken punkt nr 1 eller 2 forandrer seg. Iallefall ikke med det første! Tror på at kjærlighet kan oppstå mellom 2 av samme kjønn og har ingen problemer med at 2menn eller 2damer bor sammen og har det bra sammen.

Lenke til kommentar

1: 100%, merker ikke en dritt verken i gymdusj eller tiltrekning av noen grad.

2: MR scan?

3: hmm..... avisende?

4: aldri hatt noe serlig kontakt med en vaskeekte homse. så vet ikke hvordan jeg reagerer i forhold til de.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...