vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg har kjøpt meg en nec 3550 dvd brenner. Men da jeg skulle kjøpe dvd-plater til å brenne med ble jeg usikker.. hvilken av de to skal jeg kjøpe? brenneren min kan skrive begge, og dvd-spilleren min leser begge! EDIT: Spilleren min leser kun dvd+, saken er løst. Mod: slett tråden.. Endret 23. mars 2006 av vanskeligåfinnepåetnavn Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 kjøp pluss, det er posetivt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 kjøp pluss, det er posetivt 5799679[/snapback] Kanskje trådstarter vil ha en begrunnelse på hvorfor det er positivt med dvd+R plater? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg lurer også på dette. De fleste brennere i dag støtter jo begge deler, men hva er egentlig fordeler og ulemper ved å ta det ene valget fram for det andre? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hvis dere hadde giddet å lese OC-Freak sin tråd, som er sticky på akkurat dette forumet, så hadde dere nok blitt litt smartere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå