Iminzilion Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har nettopp Laget: Evergood Pc, for pc`ens skyld. Og har nettopp festet alt av hardware og neonlys(snart kald-kadote) Skal spreie boksen helt svart og skal skrive med rennenes lys: Iminzil Hvor kan jeg få kjøpt ferdiglaget lys med strømkabler og alt i norge, slik jeg bare kan lage hullene i papen og så feste lysene selv? Lenke til kommentar
www.tracid.tk Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Se på microplex.no så finner du det der sikkert... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 BILDER!! gi oss bilder daaaa.... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Bildene kommer snart, stresser enda med web-camera men skal nå skifte tower igjen. jeg holder på å lage en ny pc i en pc høytaler, men jeg skal legge inn bildene snart.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 i en høytaller? blir ikkje der ALT for masse magnetisk stråling fra magneten da? huska når eg satt høytallerne mine ved siden av skjermen.. skjermbildet blei så fint så, rosa i kantane.. :razz: -Kim- Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 fant ut at det ble for mye stråling ja............ Så jeg tok ut platen bak la høytaleren ned.... Lagta alt klart, la alt i og festet... Siden jeg øydela platen bak så festet jeg et plexi glass. Så det er på en måte en kasse med plexi tak... Den skal senere bli malet svart.. Prosjektet heter PS Pc Speaker. Holder på å mekke hjemmeside om den nå... Desverre så er evergood Pc`en helt død. Kassen er øydelagt på grunn av dårlig transport fra Vivaco. Men jeg kommer sikkert til å bygge den opp igjen. Men nå holder jeg på med Procjetc PS. Mer info senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå