PK-47 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg har hatt mye problemer med pcen min i det siste, og det største problemet jeg har nå er at skjermen blir svart (Den oppfører seg som om den ikke var kobla i en pc) når jeg spiller noe spill. For eksempel Battle for Middle earth II og Oblivion. Jeg har absolutt ingen anelse om hva som gjør det og jeg kan ikke så mye om pc. Jeg har prøvd å installere nye drivere og skrudd ned detaljene i spilla uten noe forbedring. Det som er det rare er at spill som World of Warcraft og Gta: San andreas funker fint.. Dette har skjedd en stund nå, og jeg har ingen ide om hva som gjorde at de ble sånn. Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde kommet med en løsning. Amd athlon 3200+ 2ghz Geforce 6800xt Har et eller annent MSI hovedkort, men husker ikke helt hva det heter Eller noe sånt Endret 23. mars 2006 av PK-47 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Kan det være at spillene kjører oppløsning som ikke er støttet av skjermen? Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Har prøvd å skifte på oppløsninga også. Det virker som om maskinen plutselig går inn i en ventemodus man ikke kan komme seg ut av Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm, ser ut som det skjer i alle andre spill enn World of warcraft... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har du lastet ned de sista oppdateringen til WOW og til windows og til driveren til grafikk korte? Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jepp det har jeg... Prøvde med en annen skjerm også, det hjalp ikke. Endret 23. mars 2006 av PK-47 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kan det være DirectX som er problemet? Har du testet den? Prøvd å legge den inn på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm, får ikke til å reinstallere det.. :S Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan og hende at tempraturen blir så høy når du spiller grafikkkrevende spill at det stopper. Men det er ikke så sannsynelig. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hadde samme problem før, mange spill viste kun svart skjerm når de startet, lastet ned ny driver til skjermkort, så funket det Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Har Nvidia 84:25 drivere for øyeblikket. Er det noe annet jeg kan bruke isteden? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har Nvidia 84:25 drivere for øyeblikket. Er det noe annet jeg kan bruke isteden? 5805655[/snapback] Last ned nyeste driver på: http://www.nvidia.com Dersom dette ikke hjelper kan det være maskinen din som ikke takler spillet? På bf2 blir ihvertfall skjermen svart om ikke maskinen din er kraftig nok. Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Har installert de seneste driverne Tror nok ikke det er problemet, den SKAL hvertfall kunne takle det. Har faktisk litt bedre pc en det som er recommended Jeg har det problemet på BF2 også.. forresten, det virker som skjermen plutselig mister kontakten med pcen.. Lyden forsvinner også da :/ Har virkelig ingen anelse om hvor problemet kommer fra. Har nok hatt problemet en stund, men jeg har nesten bare spilt wow så jeg har ikke brydd meg det.. Men nå begynner jeg å bli lei det, og i tillegg har oblivion kommet ^^ Jeg har hatt mye problemer med pcen min før (ikke dette problemet), og har fått hovedkort byttet et par ganger, skjermkortet også. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg har akkuratt samme problemet. Jeg har en p4 3.4Ghz, grafikkkortet mitt er X850XT PE, jeg har et MSI 945P PE hovedkort og 1Gb ram. Jeg har en mistanke om at det er strømforsyningen i pcen min som er feilen. Jeg har en crappy Dell strømforsyning på 350W. Etter jeg kjøpte en ny hdd skjedde dette også i spill det ikke skjedde i før. Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 har en 350w strømforsyning jeg også. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå har jeg bestil en psu på 550W Tror den kommer på onsdag. Håper denne løser problemet mitt. Jeg poster resultatet så snart jeg får satt den inn. Lenke til kommentar
PK-47 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Har kjøpt meg en ny psu.. Har akkurat det samme problemet som før. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Da tror jeg det må være enten hovedkortet eller grafikk kortet det er noe i veien med. Jeg prøver i hvert fall med ny psu, hvis ikke det virker tror jeg det er hovedkortet mitt som skaper problemene for meg. Grafikkortet mitt brukte jeg med et dell hovedkort før, og da hadde jeg ingen problemer. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Nå har jeg satt den nye psuen inn i pcen, og den fungerer som en drøm Tepraturen inne i kabinettet sank også betraktelig. Før lå hddene på rundt 36 grader , men nå ligger de på rundt 32 grader. Så nå må jeg overklokke litt for å få opp tepraturen igjen Edit: Denne gleden var visst ganske kortvarig. Nå har jeg det samme problemet igjen. Endret 29. mars 2006 av AndyBroke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå