Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen blir svart i noen spill

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mye problemer med pcen min i det siste, og det største problemet jeg har nå er at skjermen blir svart (Den oppfører seg som om den ikke var kobla i en pc) når jeg spiller noe spill. For eksempel Battle for Middle earth II og Oblivion.

Jeg har absolutt ingen anelse om hva som gjør det og jeg kan ikke så mye om pc.

Jeg har prøvd å installere nye drivere og skrudd ned detaljene i spilla uten noe forbedring.

Det som er det rare er at spill som World of Warcraft og Gta: San andreas funker fint.. Dette har skjedd en stund nå, og jeg har ingen ide om hva som gjorde at de ble sånn.

Hadde blitt veldig glad hvis noen hadde kommet med en løsning.

Amd athlon 3200+ 2ghz

Geforce 6800xt

Har et eller annent MSI hovedkort, men husker ikke helt hva det heter :)

Eller noe sånt :p

Endret av PK-47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har installert de seneste driverne ;)

Tror nok ikke det er problemet, den SKAL hvertfall kunne takle det. Har faktisk litt bedre pc en det som er recommended

Jeg har det problemet på BF2 også..

forresten, det virker som skjermen plutselig mister kontakten med pcen.. Lyden forsvinner også da :/ Har virkelig ingen anelse om hvor problemet kommer fra.

Har nok hatt problemet en stund, men jeg har nesten bare spilt wow så jeg har ikke brydd meg det.. Men nå begynner jeg å bli lei det, og i tillegg har oblivion kommet ^^

Jeg har hatt mye problemer med pcen min før (ikke dette problemet), og har fått hovedkort byttet et par ganger, skjermkortet også.

Lenke til kommentar

Jeg har akkuratt samme problemet. Jeg har en p4 3.4Ghz, grafikkkortet mitt er X850XT PE, jeg har et MSI 945P PE hovedkort og 1Gb ram.

Jeg har en mistanke om at det er strømforsyningen i pcen min som er feilen. Jeg har en crappy Dell strømforsyning på 350W. Etter jeg kjøpte en ny hdd skjedde dette også i spill det ikke skjedde i før.

Lenke til kommentar

Da tror jeg det må være enten hovedkortet eller grafikk kortet det er noe i veien med.

Jeg prøver i hvert fall med ny psu, hvis ikke det virker tror jeg det er hovedkortet mitt som skaper problemene for meg. Grafikkortet mitt brukte jeg med et dell hovedkort før, og da hadde jeg ingen problemer.

Lenke til kommentar

Nå har jeg satt den nye psuen inn i pcen, og den fungerer som en drøm :D

Tepraturen inne i kabinettet sank også betraktelig. Før lå hddene på rundt 36 grader , men nå ligger de på rundt 32 grader. Så nå må jeg overklokke litt for å få opp tepraturen igjen :p

Edit:

Denne gleden var visst ganske kortvarig. Nå har jeg det samme problemet igjen. :cry:

Endret av AndyBroke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...