enden Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Skjermer i bredformat er i skuddet for tiden. Asus har lansert en 19-tommer med fokus på design, men holder den mål kvalitetsmessig? Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Trekker du ikke for gjenskinnet i skjermen denne gangen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Med fokus på design så hadde den nå en voldsomt tykk ramme rundt.. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 HAn hadde vel nok å trekke for uansett. Ikke helt i stil med ASUS HK akkurat. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Dette var nesten skuffende, hvem vil vel kjøpe en slik? Altfor tykk ramme, ekstern PSU +++ Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Trekker du ikke for gjenskinnet i skjermen denne gangen? 5799779[/snapback] Den var faktisk ikke så ille. Jeg ble ikke plaget av noe gjenskinn så vidt jeg kan huske. (Håper jeg ikke har skrevet det noe sted i teksten ) Med fokus på design så hadde den nå en voldsomt tykk ramme rundt.. Design behøver jo ikke være det samme som tynne rammer da. Skjermen så kul ut den, men jeg ville ikke akurat hatt to av den ved siden av hverandre watercool:): Nei, det var en stor skuffelse. Jeg selger og bygger maskiner baret på ASUS-deler og er grisefornøyd med deres løsninger (bortsett fra noe småplukk som valg av kontrollere på hovedkort og idiotisk plassering av floppy-kontakt på p5xxx). Dette var skuffende, for jeg hadde forventet en del mer av et ASUS-produkt. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Den skjermen her virket relativt patetisk... En kompis av meg kjøpte denne skjermen: http://www.hardware.no/tester/skjerm/nec_20wgx2/24107 ... og veldig fornøyd med den. Han gikk fra en high-end TN basert 19" og sa at fargene var mye bedre og at widescreen virkelig passer bra til spilling. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 19" bredformat blir uansett for lite. Må man absolutt ha bredformat tror jeg 24" er minimum. Dessuten så dette ut som en ræva skjerm. ASUS bør nok holde seg til det de kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå