Joachim Murat Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fikk den klassiske bsod med "driver_irql_no_less_blablabla"en et par ganger i dag, så jeg bestemte meg for å prøve å oppdatere driverne til skjermkortet (POV 7800gt). Til nå har jeg brukt 81.85, avinstallere denne og går inn på www.nvidia.com for å laste ned ny. Så til problemet: UANSETT hvilken versjon driver jeg laster ned og UANSETT om det er fra nvidia, fileshack, filefront osv osv så får jeg opp feilmelding idet jeg prøver å installere den at: The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity, and try again. Har lastet ned 84.21, 84.25 beta og en haug med eldre drivere fra massevis av ulike steder, men denne meldingen kommer opp uansett. Aldri sett på makan! Funker det hos alle andre enn meg? Specs: ASUS A8N-sli, TwinMOS 2*1024 pc3200, 2xsata + 1xata, pov 7800gt. Har kjørt en Norton antivirus, men uten at den fant noe. Internettforbindelsen fungere utmerket i alle andre henseender. Har forresten prøvd å laste dem ned både med Firefox og Explorer. Noen som har noen idéer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Har du prøvd innstallasjon fra sikkermodus? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå