EmmJay Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det blå pinnsvinet dropper støtt innom med et nytt eventyr. Jeg vet ikke om han er helt frisk, for jeg har sjelden eller aldri sett Sonic blekere. Les mer Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Sonic er verdens raskeste piggsvin! Hvorfor i all verden skulle han velge å kjøre luftbrett? SONIC SKAL LØPE Lenke til kommentar
dyret Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvorfor i H* F* F* brukes ordet autonomi i konklusjonen som ingen forstår? Fett med en konklusjon som jeg ikke kan konkludere noe utefra, da jeg ikke forstår slikt avansert språk for finere personer som vistnok setter seg høyere enn oss andre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor i H* F* F* brukes ordet autonomi i konklusjonen som ingen forstår? 5809182[/snapback] Jeg antar at du valgte å slå opp ordet, hvis du ikke visste hva det betydde. Med andre ord har du lært et nytt ord ved å lese en anmeldelse på Gamer.no. Det må jo være flott :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg