Jallamannen Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har en LG 40x brenner som skal kunne brenne cder med cd text, dette funker ikke da jeg i cd spilleren min ikke får opp texten(ekstern i stue). Hvilket program takler cd text 100%?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Må innrømme at jeg aldri har hørt om CD Text før nå. :smile: Nero skal kunne klare det, i følge denne. Har du oppdatert Nero til siste versjon? [ Denne Melding var redigert av: hårek på 2002-09-25 10:41 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jallamannen Støtter cd spilleren din i stuen cd texten?? Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 cd spilleren støtter cd text.. får frem text på originalcder men ikke brente... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har du krysset av i Nero at den skal brenne Cd-Text? Hvis ikke så er det ikke rart du ikke får noe opp. Klart Nero støtter CD-Text, jeg har selv brukt det og det funker kjempe fint. Jeg har en eldre sony spiller, og har brent ørten mp3 filer over til Audio med Cd-Text og alt kommer fint opp på CD spilelren i stua. Jeg hsuker ikek vha det heter men det er en egen check-box om du ønsker CD-Text Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Hvilken versjon av nero brukte du.. jeg har merket av i nero at den skal brenne cd text.. men dette kommer ikke frem i cd spilleren.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Lag til det du skal brenne, klikk brenn og velg brenne type "cd at once" eller no slikt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har ikke noe problem med å brenne CD-Text i Nero. Så kult ut på bilstereoen. :smile: Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 jeg fikk det til nå.. oppdaterte nero et par hakk .. fra 5551 til 5599.. sikkert nero som ikke støttet brenneren 100%.. takk for alle tips Jallamannen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 har også hatt dette problemet med min brenner. (plextor 40/12/40) og hadde tenkt til å legge ut en lignende post som denne...flaks at jeg så den :smile: har også nero, men tror ikke jeg har den helt siste versjonen. kan jo prøve det... når jeg har brendt en audio cd med cdtext så skal tittel/artist og navn på platen komme opp i windows media player/winamp, ikkesant? Lenke til kommentar
moft Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 kan bare si at nero har leeenge brent CD Text , og at æ aldri har sett noen kompatibilitetsproblemer i noen spillere. (brenner med en HP 9210i) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 det skal kome frem tittel/artist i feks winamp/windows media player når jeg har brendt i cd-text..ikkesant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå