Kris R Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har et lite problem Jeg plukket opp et frittliggende sverd og dermed ble det overtungt. Jeg kan nå ikke flytte på meg. Hvordan kan jeg kaste fra meg ting uten at det må være i en container? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Den der er kjip.. Du må klikke med musa, holde inne, og DRA den til bakken (ut av menyen der).. Men, to problemer oppstår ofte, 1; Det er vanskelig å få den med seg (men, du vil uansett ikke se at den blir dratt), og 2; Du får ofte beskjed om at du ikke har plass nok rundt deg til å legge den i fra deg.. Dette er en dårlig og slitsom affære, spør du meg.. EDIT: åh? .. Shift også ja!? Endret 23. mars 2006 av Bone Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 var jo ca. sånn i MW også Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor følger ikke folk med når dem spiller spillet? Dette kommer jo opp som 'tooltip' under 'tutorialen'. Hold inne Shift og klikk på objektet du vil fjerne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor følger ikke folk med når dem spiller spillet? Dette kommer jo opp som 'tooltip' under 'tutorialen'. Hvorfor klager folk i denne tråden? Så ikke noe tooltip angående å legge fra seg items jeg nei Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hhehe jeg satt med manualen foran meg i starten stod der. Lurte på detta i starten selv jeg Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe hadde det samme problemet, men fant ut av det til slutt, men det hørtes enklere ut å bruke shift, har så langt dratt iteme ut av inventorien, slitsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå