AK47 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg kjøpte en gang World War II Online via USA, før det kom til Norge. Etter det jeg har forstått baserer det seg på det samme som Bf1942. Man kan være fotsoldat, kjøre fly, tanks og båt. Til og med transport av soldater. Det er vel det samme som Bf1942. Er det noen her som har prøvd både Bf1942 og World War II Online? Det skulle være interessant å få høre hvordan de to spillene er sammenlignet mot hverandre. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hmmm.. må si at ww2 online er bedre. ikke pga grafikken men pga gameplayet. på nesten alle public servere på bf1942 så er det om å gjøre om å fly bort til tankser og fly.. og ofte så er det folk som dreper deg like før du skal inn i tanksen bare for å komme inn selv. Litt for mye arcade.. På ww2 online så er folk litt mer villige til å plukke deg hvis du går mot slagmarken. Nei, det er ganske så store forskjeller egentlig. Væffal når det gjelder gameplay. Trodde bf1942 skulle bli det nye ww2 online.. tok visst skammelig feil! : Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Har WW2 Online bedret seg i det siste? Har ikke spilt på mange måneder, men vurderer å aktivisere meg igjen. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tror miljøet rundt BF1942 vil bedre seg betraktlig etterhvert som newbiene skjerper seg. Nå er det litt for mye egoisme rundt spillet, spesielt gjelder dette fly. Har gang på gang fått flyet skutt i filler eller fått en bil i trynet på grunn av at jeg var før de... Men men, moro lell! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 noen av dere tar nokk ganske feil. spillet er nå fullt av newbe's det er ikke rart at de ikke kommer å pukker deg opp når de ikke veit at det går å kjøre tanks engang. leser man spille anmeldelser så ser du at BF får mye bedre kritikk en ww2. man plukker også frem ting som bf gjør bedre. (les test på eks. gamer.no, ign.com osv) desutten så er friheten mye bedre og nesten alle servere er LAGGE frie... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har spilt begge. MYE. Og Battlefield er desidert bedre. WW2 er et bra konsept, med ei smørje av et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå