Din_Laban Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Som jeg satt og lurte på; er det noen som har erfaringer med dette nye settet (siden ingen enda har det i den store Tt Bw threaden). I så fall; resultater med Tt Bw 735? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er samme radiator, samme vifte, tykkere slanger, bedre pumpe og oppgradert blokk. Sjekk også test hos www.tweakup.dk for resultater Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Joda jeg leste den. Etter det jeg skjønner, er dette en etterlengtet oppgradering med større slanger, bedre blokk og ikke minst; ny pumpe og tank. Bare dette lene ser ut til å gjøre settet mer interessant. Til den prisen PS data skal ha, så ser det tilstrekkelig seriøst ut til at jeg kan "sløse" en 1000-lapp på et slikt prosjekt. Hehe. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg vurderer selv å kjøpe et slikt sett. Men kanskje jeg skal gå til innkjøp 745 for den ekstra boosten det er mulighet til med den ekstra radiatoren. Ganske godt kjøp bare for 1x120 + 2x120-radiatorer med vifter UANSETT Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Ja ikke sant. Så kan man selv velge om det "høver" seg å koble til den ekstra radiatoren. Fanken, kanskje man bare kobler til en trippelrad som er ekstern? -jeg syntes den ideen så god ut. Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har hatt 1ste generasjons BW i ett år nå, uten store problemer. Fikk en knekk på en av slangene, men det skyldtes nok min egen dumskap under montering. Jeg lurer på om 735 passer socket 478? Jeg har jo "klips" som passer, og vannblokka er vel ikke totalt forandret? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Montasje ser ut til å være av samme type på de nye settene. Bortsett fra dette, er det større slanger og nipler og en oppgradert blokk, større og kraftigere pumpe. Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Montasje ser ut til å være av samme type på de nye settene. Bortsett fra dette, er det større slanger og nipler og en oppgradert blokk, større og kraftigere pumpe. 5818109[/snapback] Det var det jeg tenkte, i tillegg til at de sikkert ikke sender meg festeanordning som passer 478, men den har jeg jo Får pakke i morra, så får vi se om det blir svalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå