Mobilguiden666 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg kan kjøpe denne til 3500,- Noen som har en konkret dato på release i Norge? og pris? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Har ikke noe dato, men pris vil ligge på ca 3500 uten abonnement her til lands også. Endret 23. mars 2006 av Sam Sung Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Den vil mest sannsynlig komme i løpet av april her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan ikke se behovet for at du skal skaffe deg den mobilen, kommer mange flere om mer spennende mobiler den nærmeste tiden enn den der. Er jo bare en redesignet utgave av w800i med egde og dårlige levetid. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Rakib: Han har lyst på alle telefoner, så han har vel lov til det? Så kan han sende meg noen av telefonene sine? Endret 24. mars 2006 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 rett på spikeren ALLE må testes.... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan ikke se behovet for at du skal skaffe deg den mobilen, kommer mange flere om mer spennende mobiler den nærmeste tiden enn den der. Er jo bare en redesignet utgave av w800i med egde og dårlige levetid. 5802817[/snapback] Nærmeste tiden... Hva mener du egentlig med det 6-12 måneder? Jeg er en av dem som kommer til å kjøpe denne telefonen og jeg ser ikke noen alternativer som er bedre for meg når man tenker på vekt, musikkmuligheter (FM streaming) og at den er i GSM nettet. Har du noen forslag til andre lekkerbisker? OG hva mener du egnetlig med dårlig levetid? At jeg blir mobbet om et år fordi jeg har en murstein til telefon? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Snakker om sammenlignet med w800i som har vært ute der snart 1 år allerede, som koster mindre og har lengre standby tid. Og leter du etter nye telefoner så sjekk ut de som ble lansert i forbindelse med cebit og flere lignende mobilmesser, let opp på amobil.no så vil du finne flere artikler ang de som er på vei. Skal ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Snakker om sammenlignet med w800i som har vært ute der snart 1 år allerede, som koster mindre og har lengre standby tid. Og leter du etter nye telefoner så sjekk ut de som ble lansert i forbindelse med cebit og flere lignende mobilmesser, let opp på amobil.no så vil du finne flere artikler ang de som er på vei. Skal ikke være så vanskelig. 5803621[/snapback] W800 kom i August 05... W810 = W800 titanium = black diamond = den første orginale Walkman mobilen. Hvis du bruker den, vent litt, det kommer noe mer og bedre, da får man jo aldri kjøpt seg telefon, det kommer alltid noe bedre! Noen bedre W serie, får du ikke før til høsten! Så hvorfor ikke gi jernet på denne! Tror 14 April er nevnt som offisiel release dato. Vet det ligger noen på Ebay, men vet ikke hvor seriøse disse er. W810 skal imidlertid være ute i enkelte land i Asia regionen. Så den er på vei Lenke til kommentar
Estereo Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Fikk min i går, må si den var meget lekker.. er jo selvfølgelig ikke så mye forskjell fra w800i, men dypere farger på skjem og en del annet småtterier er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå