EnerGie Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Overskriften sier vel alt....jeg fant ikke temp. avlesningen i biosen.....noen som kan forklare? Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Abit EQ.. tror jeg programmet heter.. du finner det på abit sin nettside http://www2.abit.com.tw/page/no/download/d...PE=Socket%20939 her er linken.. litt lang..ehhe Endret 27. mars 2006 av Bjørn Andreas Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Aha....takk skal du ha! Så dum jeg er....det programmet fulgte jo med på Abit CD'en :!: Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jepp, for det går vel ikke ann å lese den direkte i biosen på dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 joda. går fint å se det i bios og.. på "pc health status" tror jeg... også en ting til.. disable FanEQ.. den står default på 60%, men disable den.. den KAN føre til ekstrem ytelses tap.. hadde selv problem med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå