jarowo Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Tenker å kjøpe denne mobil, men er litt skeptisk. Har hatt 6680, og har bare hatt problemer fra dag en. Noen som har noen formeninger om 6280. Fornøyde eller ufornøyde? Jeg har lest testen på siden her, som virker informativ for mitt vedkommende. Kan jeg bruke samme minnekort som i 6680? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det å ha problemer med en mobil, har ikke nødvendigvis med den generele kvaliteten på mobilen. Du kan ha fått en versjon med fabrikk feil, å du kan kreve ny telefon etter 3 reperasjoner. Lenke til kommentar
jarowo Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Det å ha problemer med en mobil, har ikke nødvendigvis med den generele kvaliteten på mobilen. Du kan ha fått en versjon med fabrikk feil, å du kan kreve ny telefon etter 3 reperasjoner. 5798634[/snapback] Har fått ny telefon etter 3 rep. Takk for svar, men jeg var mere ute etter informasjon om 6280 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå