enternamehere Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann! Vurderer å rerolle alliance. Har kun spilt horde før, bare hatt alliance chars i lvl 10. Hvilken class er morsom å spille? er ikke så keen på å måtte heale etterhvert... Takker for svar! Lenke til kommentar
Elys Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Heisann! Vurderer å rerolle alliance. Har kun spilt horde før, bare hatt alliance chars i lvl 10. Hvilken class er morsom å spille? er ikke så keen på å måtte heale etterhvert... Takker for svar! 5798606[/snapback] Jeg syns hunter er skitmorsomt, det som fikk meg hekta på wow igjen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Warrior, mage og rogue er mine klare favoritter. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hunter kan jeg trygt anbefalle. Morro klasse med masse morro skills. Mage=drapsmaskin, Paladin=afk(spisepause mens moben dør), warlock=finner alltid plass tid raid/grupper. Tok bare med noen av de char som jeg har spillt litt med her... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Eh, nå er det ikke store forskjellen på horde og alliance når det kommer til forskjellige klasser da. Forskjellen er jo Shaman/Loladin, og når du ikke vil heale så er jo loladin utelukka, og dermed sitter du igjen med akkurat de samme klassene som horde har (minus Shaman da). Forskjellen blir da mest i hvordan verden ser ut og hvilke mission du får, og akkurat der har jo klasse forskjellene veldig lite å si. Så mitt tips blir : spill den klassen du likte best som horde (siden loladin er utelukket) eller prøv en annen klasse som du kanskje ikke hadde tenkt deg. Jeg ble selv veldig "tatt" av hunteren (mest fordi jeg spiller pve og liker å kunne gjøre ting på egen hånd) og spilte den sammenhengende til 56, nå har jeg en 54 rogue ved siden av min main som er 60 shammie. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Gnome Warlock er både imba, og morsom Gnomes ftw! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Alliance er gay og stappa med no-skilla fjortisser... Hold deg til Horde du Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Alliance er gay og stappa med no-skilla fjortisser... 5799257[/snapback] jaha? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Alliance er gay og stappa med no-skilla fjortisser... Hold deg til Horde du 5799257[/snapback] Åsåmodnevier. Endret 23. mars 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Alliance er gay og stappa med no-skilla fjortisser... Hold deg til Horde du 5799257[/snapback] jada det er derfor alliance gjør det best i pve som regel no skilla my ass. og alle er ikke 14isser Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 som warrior selv ville jeg valgt warrior:) Har også en hunter alt på lvl 52. Men jeg hater å spille hunter. Mest kanskje pga at jeg alltid spiller warrior i spill og liker close combat, men også pga at jeg ble så utrolig lei av å ha en pet diltende etter meg. For det første så ødelegger petten litt av skjermbildet med å hele tiden være en forstyrrende faktor...som gjør at man kan gå glipp av detaljer i wow verden. For det andre har jeg aldri likt dyr spes godt i RL heller:) Men jeg skjønenr det er spillere som nettopp liker dette å ha noe diltende etter seg som en slave:) og jeg mener på ingen måte at en warrior eier en hunter i pvp eller noe. Jeg syntes faktisk det er utrolig greit å ha en hunter i partyet jeg er i. En hunter gjør en god jobb i grupper. Og petten er en fin hjelp for meg som tank. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Alliance er gay og stappa med no-skilla fjortisser... Hold deg til Horde du 5799257[/snapback] Ja, horde har bare modne og seriøse spiller, slik som deg. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Som gamer73 sier, warrior er gøy. For den ironiske delen, velg gnom som warrior :] Lenke til kommentar
gnav Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Alliance er gay og stappa med no-skilla fjortisser... Hold deg til Horde du 5799257[/snapback] På den serveren jeg er vinner Alliance alltid (nesten) bg. I motsetning til Hordes har de faktisk taktikker Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 på burning blade vinner alliance WSG/AB/AV nesten hele tiden.. på twisting nether vinner horde nesten hele tiden Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Vell, jeg har 32 dager played på Bloodfeather servern der hvor jeg har min eneste char på Alliance siden. Min erfaring gjennom de 32 dagene på Alliance siden er at om jeg finner en gruppe der hvor alle kan sin class, jada er jeg i himmelen! For det skjer ikke ofte... Og når det kommer til BG raten så er den ca Horde=10/10 wins! Det hender ikke at vi vinner AV, hvorfor? Vell tror faktisk jeg skal lage en film om det, "This is how a bunch of idiots look like!" Kanskje dere da ville delt min frustrasjon, jeg blir deprimert av å spille i BG! Noe som er synd da jeg simpelten ELSKER PvP! Men jeg ser til stadighet untak i BG, folk som kan sin class og vet hva de skal gjøre. Legger bestandig deres navn på minnet da! Ta f.eks igår i AV, jeg joina og som vanlig er Alliance pressa helt bak til brua. Den feite Chimeraen eller hva det nå enn er som driter fireballer og smekker oss milevis bak dreiv å slakta oss en etter en. Som rogue er det fint lite jeg kan gjøre med den, men hunterne/casterne... Var det mange som angreip den? NEI! Aldeles tragiskt, hadde jeg had mulighet til og konvertere fra Alliance til Horde hadde jeg ikke heftet! Eneste håpet jeg har er å muligens få joina en Guild som ikke er stappa med idioter og gjøre stuff ilage dem. "Reroll horde" sier dere sikkert, nei... Jeg får angst bare jeg tenker på og skulle starte på en ny char. Levling er ikke mi greie. Så nokk om det, poenget var ialfall... Alliance er i mine øyne fylt med wannabe legolazzzer som spiller på pappas kredittkort og som står å whiner i IF "LIEK OMG MY GAMECARD IS RUNNING OUT WAT SAHLL I DOO?!?!?!" Horde <3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Så nokk om det, poenget var ialfall... Alliance er i mine øyne fylt med wannabe legolazzzer som spiller på pappas kredittkort og som står å whiner i IF "LIEK OMG MY GAMECARD IS RUNNING OUT WAT SAHLL I DOO?!?!?!" Yep... er ikke uten grunn at jeg forlot min lock der. Driter i at den har en god del epics fra MC. Er litt synd at jeg fortsatt har 3 rl kompiser som spiller der da - de kom tilbake etter en pause, ca. samme tidspunkt da jeg stakk fra alli BB. Fra US forums: "Why you roll horde when you were a newbie?": Because I played alliance on my first day of beta, and that was the most non-hetero gaming experience I've ever endured. (not that there's anything wrong with that) Running around fairyland, doing quests where I help old ladies across the street so rainbows can shoot out of my butt and saving unicorns just didn't appeal to me. I rolled an undead, and one of the early quests was "Go find this guy, cut the bastard's hand off, and bring it back to me". Now that's what I'm talking about. No rainbows, no unicorns. I haven't looked back since, Horde all the way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå