Gå til innhold

Johan som hopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som bilde av Johan, er den "gule" versjonen best, men jeg er i en "blå" periode selv, så jeg liker den naturlige versjonen best generellt. Er det mulig for deg å lette opp den versjonen litt selektivt, så vil det bli et ganske bra bilde.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Oh takk for respons. Hva mener du medå lette opp litt selektivt?

5800752[/snapback]

Med det mener jeg at jeg skulle ønsket meg mer detaljer i ansiktet til Johan, samtidig som du beholder smellen i blåfargen. For å få til det må du kun gjøre ham lysere, mens du beholder resten av bildet slik det er. Hvis du bare legger til lys på hele bildet, vil resten av bildet bli litt blasst og pregløst. Man kan se på den andre versjonen at det finnes detaljer i ansiktet, som ikke kommer frem i den relativt mørke eksponeringen du har valgt på fargeversjonen. En annen ting er at jeg ikke liker den litt "ekle" tint'en (fargestikket) på versjonen uten farger.

Det er artig å ta slike bilder, Marthe. Altid gøy å se at man har truffet skikkelig.

Lenke til kommentar
Oh tusen takk, skal se om jeg klarer å få gjort fjeset hans litt lysere, men det dumme er at han ikke var fornøyd med sitt eget ansiktsuttrykk.. Han likte det mørkt..

5801105[/snapback]

Forstår. I så fall kan han jo få viljen sin, og forbli en siluett. Problemet er at vi allerede har sett ansiktet hans, så det er ingen hemmelighet at han ser slik ut lenger.

Hvis du har sett selvportrettet mitt (i en annen tråd), så vet du at jeg liker å være anonym selv. Det er mest fordi Autodidact lusker rundt i buskene på Avaldsnes for å avsløre min hemmelige identitet :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...