D_KILLAH Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fikk idag en pakke med lionen som jeg hadde bestilt, i tillegg bestilte jeg 4stk 320gb disker, men oppdaget til at en kløne av en lageransatt har prestert å _IKKE_ pakke lionen min. Om de tror jeg handler der for de gode prisene, den raske leveringstiden og den gode servicen tar de FEIL! Måtte bare få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Dette høres ut som en standard reklamasjon ovenfor posten. Ta kontakt med der du henta pakka og forlang en lion! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Rett og slett unødvendig emne. Det finnes et emne som omhandler nettbutikker og godteri. Du kunne like gjerne fått ut din "frustrasjon" der. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Det får da være grense til kravstorhet ? Gå på kiosken og kjøp deg hva du vil, du har vel ikke pengevansker etter luksuskjøp av 4 disker ? Stakkars lille dulle-dulle.... Ulkesh, lageransatt... Endret 23. mars 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
kindings Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Bestilte nylig en 400GB disk fra Netshop som var DOA, sendte den i retur og fikk en Ny 400GB tilbake med enda en Lion Det så en stund ut som om jeg måtte sende den inn enda en gang, fikk feilmelding på SMART testen i BIOS, men takke være god kundeservice klarte jeg å fikse problemet på egenhånd. Lurer på om jeg hadde fått enda en Endret 23. mars 2006 av kindings Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Skjønner godt at du er frustrert, D_KILLAH. Du får sende en mail til Netshop, så sender de deg helt sikkert Lion-sjokoladen du jo burde fått i utgangspunktet. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Tulletråd, hvorfor ikke sende en mail til NetShop selv? Ingen av oss kan noe for at du ikke fikk en Lion du ikke har bestilt. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg