Gå til innhold

Hercules Digifire eller Audigy Player?


Anbefalte innlegg

har Realtek ALC650 interigert lyd.

Lurer på om jeg trenger å oppgradere og i tilfelle til hvilket kort?

 

det står mellom

1.Hercules Digifire 7.1 m/3stk IEE1394

2.Audigy Player med Firewire, Bulk

 

har noen synspunkter på disse kortene?

hvordan er det med drivere til respektive kort og vil lyden på mitt stereoanlegg bli betydelig bedre i forhold til onboardlyden?

(skal kun brukes til stereo)

 

har valgt å se på disse kortene pga. firewire

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke direkte audiofil, ganske langt ifra, strengt tatt... Men så vidt jeg har forstått det er prisforskjellen mellom Audigy og Audigy2 for stor for å rettferdiggjøre de bedre specsene 2eren har... (Hjelpe meg så grisete... :wink: ) MEN, jeg kjøpte Audigy for noen uker siden, og nå sutrer jeg litt for at ikke nr 2 kom før... Spørs egentlig litt hvor kresen du er, Audigy er helt klart godt nok for meg (mp3 og DivX, egenrippet, seff...) og mitt surroundanlegg (Marantz&Dali). Vet ikke helt hvor stor forskjellen er, og hva jeg vil fram til ved å skrive denne posten...

 

Uansett, Audigy koster 6-700 spenn, Audigy2 kommer til å koste 1500-2000 ($199) hvis jeg ikke tar riv ruskende galt, og Hercules er marginalt like godt som Audigy, delte meninger om det, men jeg tror ikke du vil merke noen forskjell.

 

Ta det som er skrevet med en klype salt, jeg er som sagt IKKE audiofil, bare liker å synse... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...