mandela Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 har Realtek ALC650 interigert lyd. Lurer på om jeg trenger å oppgradere og i tilfelle til hvilket kort? det står mellom 1.Hercules Digifire 7.1 m/3stk IEE1394 2.Audigy Player med Firewire, Bulk har noen synspunkter på disse kortene? hvordan er det med drivere til respektive kort og vil lyden på mitt stereoanlegg bli betydelig bedre i forhold til onboardlyden? (skal kun brukes til stereo) har valgt å se på disse kortene pga. firewire Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 anyone? eller andre forslag? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei. Sliter med samme valget selv, har nå et integrert lydkort som jeg ikke er helt fornøyd med. Hadde vært hyggelig med litt hjelp fra dere audiofile :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 hvilket integrert lydkort har du? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 noen som har noe godt eller dårlig å si om creative eller hercules lydkort? eller skal jeg vente til 2'eren av creativkortet dukker opp? (snart antar jeg) Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Er ikke direkte audiofil, ganske langt ifra, strengt tatt... Men så vidt jeg har forstått det er prisforskjellen mellom Audigy og Audigy2 for stor for å rettferdiggjøre de bedre specsene 2eren har... (Hjelpe meg så grisete... :wink: ) MEN, jeg kjøpte Audigy for noen uker siden, og nå sutrer jeg litt for at ikke nr 2 kom før... Spørs egentlig litt hvor kresen du er, Audigy er helt klart godt nok for meg (mp3 og DivX, egenrippet, seff...) og mitt surroundanlegg (Marantz&Dali). Vet ikke helt hvor stor forskjellen er, og hva jeg vil fram til ved å skrive denne posten... Uansett, Audigy koster 6-700 spenn, Audigy2 kommer til å koste 1500-2000 ($199) hvis jeg ikke tar riv ruskende galt, og Hercules er marginalt like godt som Audigy, delte meninger om det, men jeg tror ikke du vil merke noen forskjell. Ta det som er skrevet med en klype salt, jeg er som sagt IKKE audiofil, bare liker å synse... :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 har arcam & mission combo på anlegget, men ET problem er at kabelen fra lydkortet er billig-greie, hjelper det mye å bytte kabel eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå