ratrune Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hei Jeg vil gjerne ha tak i win2k så fort som mulig. Kan noen selge meg et eksemplar? :wink: Skriv en mail til meg om du har et. Lenke til kommentar
50z Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 hø, du må ha fryktelig god tid, w2k på den maskinen ? Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Må jo prøve W2k før jeg bytter pc. Har Win98SE og har prøvd XP og så vil jeg prøve W2k. Maskinen funker akkurat sånn passe. Kan kjøre både Max Payne og Red Faction med mitt strålende Elsa Erazor III Pro :smile: Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 17:41, 50z skrev:hø, du må ha fryktelig god tid, w2k på den maskinen ? Herregud. Kanskje det kan være en idé å sette seg inn i ting før du uttaler deg? Du ødelegger faktisk for denne fyren ved å fortelle ham en usannhet som kan føre til at han gjør et galt valg. Minimumskravet til Windows 2000 er en Pentium-kompatibel prosessor på 133 MHz, og 64 MB RAM (dette er selvsagt altfor lite, men det gir en pekepinn). Jeg kjører selv Windows 2000 på en Pentium 233 MMX og 80 MB RAM, og det går faktisk helt flott - omtrent like raskt som med Windows 98 på samme maskin. Jeg har også kjørt Windows 2000 på en Celeron 366, og da suser det unna. For vanlig desktop-arbeid er RAM-størrelsen omtrent det eneste som har utgjør noen forandring i Windows 2000. 256 MB holder i lange baner. Tre av maskinene mine har 256 MB RAM eller mer, og jeg merker INGEN forskjell mellom den som har 640 MB og den som har 256 MB. Så, ratrune, drit i dette "rådet", og installer Windows 2000. Det vil gå helt nydelig. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Bruk W2K du, det vil fungere helt utmerket på din maskin. Bare vær sikker på at du har alt av drivere som du trenger til maskinen som fungerer under W2K. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Samme her. Flere av mine kunder kjører også Win2k på P200 og oppover. Går så det griner. Riktignok er det noen oppgaver i Office2000 som med fordel kunne gå raskere, men til normalt bruk går det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå