zimm Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 har reinstallert windows,har mista cd'n til mitt Creative SB Audigy SE lydkort,får ikke til å bruke driverne fra creative sine hjemmesider får feilmelding finner ikke kompitabelt lydkort.noen som vet hva jeg kan gjøre eventuelt har hatt samme problem *lurer fælt* Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du kunne sagt det i samme tråd som du hadde for å finne drivere... Station drivers Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Dette har eg hatt problem med på flere Creative lydkort(Digital Live!, Digital 5.1 Live!, Live!, Audigy Live! EX), så eg tror ikke det er noen nyhet. Eg har mao lært meg å ta vare på akkurat Creative cd'en Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Se her. Har hatt en del problemer selv. Lenke til kommentar
zimm Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 har prøvd alt av tips til nå ser at en på komplett sinesider har hatt samme problem med samme kort men han lasta ned n cd image av cd som var med kortet noen som vet hvor jeg kan finne det Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har du prøvd disse driverne fra Creative. Lenke til kommentar
zimm Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 jepp har prøvd di og Får bare den samme feilmeldingen Lenke til kommentar
Paull Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du kan jo teste driverene fra kX Project - de er ikke laget av Creative, men funker med de fleste Creativekort. Er kanskje en smule mer hi-tech og kan virke litt kompliserte til å begynne med, men hjelp-funksjonen forklarer det meste. Bruker de selv til mitt gamle Live!-kort med stor suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå