Husam Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei. jeg vil gjerne høre dine meninger og synspunkter om MTV og videoens inntog i musikken tidlig på 80-tallet? Hva gjorde det med musikkindustrien, og hva var de viktigste endringene artistene måtte forholde seg til? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Synes det var en bra kanal på barneskolen. Nå er den drit. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 MTV er two thumbs down. Med unntak av visse nattlige videoer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 To much commercials and ads! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hater MTV, syns synd på dem som lever sitt musikalske liv igjennom den kanalen. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Pleier å se på det om morgenen mens jeg spiser frokost, fordi jeg synes en del pop er ganske underholdende i akkurat passe store doser. Dessuten tenker jeg at det er greit å utvide min musikalske horisont litt. Er mange av dem som ser mye på MTV jeg synes synd på, men ikke nødvendigvis på grunn av musikksmak. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Var mye bra der før. Nå er det bare drit.. Jackass var fett.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Om man liker musikken kanalen sender, så er den sikkert helt kurrant, men jeg liker den ikke. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kanalen har jo gjort mye for musikk de siste tiårene, på godt og vondt. Selv liker jeg ikke mye av det som sendes, men som headcleaver sier så er den sikkert helt kurrant for de som gjør akkurat dét. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 OK, men er det noen som har noen kunnskaper om hva som skjedde da MTV og musikkvideobransjen kom inn på 80-tallet? Ble selve uttrykket i noe av musikken forandret? Queen skrev jo Radio Ga Ga som en slags "motstands-sang" for denne utviklingen. Var det mange som var enige i dem i dette? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Problemet er jo at MTV ikke sender musikk. Tipper under 30% av sendetiden er viet til musikkvideoer. Resten er latterlig reality, reklame, Jamba og "nyheter". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 de fikk michael jacksom kjent.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 de fikk michael jacksom kjent.. 5803639[/snapback] Vel... Det er kanskje riktig, men de nektet jo i begynnelsen å vise frem svarte artister i det hele tatt. Det var bare på grunn av at CBS nektet dem å ha med noen andre band eller artister fra deres selskap om ikke MJ fikk være med også, at han fikk komme på skjermen i det hele tatt. Uansett folkens: Drit i MTV i dag. Alle vet at det suger. Jeg vil bare vite om noen har noe kunnskap om det som skjedde på 80-tallet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/MTV Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Problemet er jo at MTV ikke sender musikk. Tipper under 30% av sendetiden er viet til musikkvideoer. Resten er latterlig reality, reklame, Jamba og "nyheter". 5803507[/snapback] ^2 Men MTV2 er ikke så alt for værsts? (En stund siden jeg har sett på den kanalen) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Nå er det jo pokker meg nesten ikke musikk igjen på MTV. Bare "kule" realityserier og moroprogrammer! 90% reality og humorprogrammer, og 10% musikkvideoer. Sånn var det ikke for 5-6 år siden. MTV har blitt altfor mye livsstilskanal, og har mistet fokuset på Music-delen av navnet sitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Men MTV2 er ikke så alt for værsts? (En stund siden jeg har sett på den kanalen) 5803857[/snapback] MTV2 er knall. De sender utrolig mye alternativ musikk og metal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Når jeg var hjemme i jula så vi endel på MTV. Det var jo BARE programmer som ikke handlet om musikk. Kenneth B og all den driten der. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Slenger meg på, hvor ble det av M'en i MTV? Bare dårlige realityshow, og en og annen sjelløs r&b-låt. Jeg kan ikke si jeg savner skiten. A daily dose / of eMpTV / will flush your mind right down the drain... Endret 24. mars 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå