Gå til innhold

Er qxl folk helt fjerne? ( ikke hva du tror )

asad

Anbefalte innlegg

Hmmm... Ikke overvurder folka på QXL. Sett prisen til 10k elns. Det burde funke ;) Ha også med noen "tester" der maskina gruser de fleste maskiner på Elkjip og "Expert". :)

5803069[/snapback]

Jah, hehe, men jeg vil ikke lure folk heller :p Skal legge ut noen tester ja!Det er ikke dumt.

ntec: ja, du sier du der^^

Forslag til en fengene tittel, som er tilpasset IQ`en til qxl`ere?

har jo fått et forslag hittil: "Veldig billig AMD basert maskin med stor lagringsplass" :)

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, nei, nei. Du skal SELGE!

"Kraftig monster med ekstrem ytelse"

"Kraftplugg som kombinerer design og maksimal ytelse"

"Ekstrem kapasitet og sinnsyk ytelse til en latterlig lav pris"

SELG SELG SELG!

5803300[/snapback]

:!:

Jævlig bra larsP, seriøst. Det tredje forslaget ditt er vilt^^. Tenkte ikke engang i den retningen.

Jeg kan jo med det samme spørre om en annen ting her. Er det en annen måte å poste bilder i gjenstandsbeskrivelses-siden enn å linke dem til sider på internett?Har nemmlig ikke noe sted å laste de opp til. ( vil imageshack fungere? )

en annen ting er at det virker veldig tungvint å sette inn bilder i auksjonen, dvs, de popper ikke alltid opp der man skal ha dem, noen tips her?

Og til slutt, larsP/andre , bør jeg ta 1kr utropspris eller begynne på et fast beløp?Når jeg setter meg inn i en qxl`ers hjerne, tenker jeg at jo flere byr på en ting, jo bedre må tingen være..øh. Noe sånt :hmm:

Endret av asad
Lenke til kommentar
Man lærer litt av hvert ved å jobbe med annonser og Finn.no. :p

Imageshack bør fungere.

5803356[/snapback]

Du sier noe der. Jeg redigerte innlegget mitt istad, hadde du giddi å gitt meg tips angående de andre tingene?

:)

Lenke til kommentar

Husk at du skal skryte av produktet ditt.

- Stor overskrift som fanger interessen

- Bilde (kabinett)

- Detaljer

- Bilder (komponenter/kabinett m.m)

- Salgsinfo/shipping m.m

- Bilde (komponenter/kabinett m.m)

- Produktanmeldelser av komponentene

- Bilde (Samme bilde som det øverste)

Kombiner farger og bilder for å gjøre annonsen så iøyenfallende som mulig. QXL-kjøperen flyver mot slike annonser som møll mot lyset.

Forresten, ikke vis bilder av DIN PC, finn bilder av samme kabinett. Det ser bedre ut. ;)

Lenke til kommentar

Allerede henta en del bilder fra produsentenes sine sider, skal bruke de istedenfor mine egne. får se hva jeg får til nå :)

apstein: er litt redd for 1kr utropspris auksjoner, men jeg glemte jo at jeg kan sette minumspris! haha :D herregud jeg suger på qxl^^

det skal jeg jammen gjøre!Får se hvordan det går DENNE gangen :)

takk for tipsa folkens

EDIT: da er jeg godt i gang med å lage ny auksjon. lol. ler nesten av alle de svære bildene og utformelsen. men, hvis det er det som skal til!

skal legge ut linken snart :D

Endret av asad
Lenke til kommentar

helvete ass. nå er jeg forbanna. Hold på i 2 timer og mekka den SYKESTE auksjonen. så får jeg bud på 4800 :S

Klikker i vinkel akkuratt nå. :realmad:

Den auksjonen jeg lagde var UberFlashyDeluxe. Jaja, da har jeg hvertfall lært til neste gang. da kan jeg endelig bestille meg ny pc om noen få dager :D:wallbash:

Lenke til kommentar
Hehe du får ha lykke til. Håper du får noen høyere bud....

Hadde virkelig gledet meg til å se den fete auksjonen din jeg :p

5804476[/snapback]

jah, tror jeg leggern ut bare for morro skyld eller noe^^ så dere får sett :D så sletter jeg den.

får ta det når jeg kommer hjem fra jobb!

Lenke til kommentar

Synes LarsP kom med mange bra forslag! Tror noe slikt vil fungere absolutt perfekt!

"Ekstrem kapasitet og sinnsyk ytelse til en latterlig lav pris"

Denne bare må gå rett hjem til alle qxl'ere. :)

Og forslaget om å legge inn bilder fra produsenten kan og ha veldig positiv effekt.

Lenke til kommentar

Tilbake fra jobb.

Jeg kom på en ting. Hvis jeg hadde fått en person ( som jeg avtaler på forhånd med ) om å bruke kjøp nå funkjsonen på pc`en min, kunne jeg jo da bare lagt ut maskina på nytt igjen, ettersom den egentlig ikke er solgt. DA kunne jeg brukt den nye super-annonsen min :p

Er noe sånt strengt "ulovlig"?

ps

bare 2 timer igjen av auksjonen..

Endret av asad
Lenke til kommentar

*Beklager for Bumpinga, men det er kun 1,5 time igjen av auksjonen*

Ville dere anbefalt meg å skaffe noen til å by på auksjonen min, for å så legge den ut på nytt, i forbedret utgave?

Kunne noen her tenkt seg å gjøre dette for meg, eller er dette umoralsk/ulovlig? :whistle:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...