AT1S Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Guildet mitt hadde MC dag i dag, så vi starta kl.21.00 på kvelden, tok alle bossene, og Ragnaros var nede etter 2 timer i MC (uten noen wipes). Rett etter det, dro vi til Onyxia's Lair, og tok henne på 14-16 minutter, husker ikke. Men den ble tatt med 30 man. Jeg fikk ganske mye cenarion, leggings droppa, men senere på ragnaros droppa stormrage, og jeg fikk både cenarion og stormrage. Ganske morsom dag. Endret 23. mars 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja, digg det =) Vi gjør det vi også hvis det er mulig. Husker en gang i MC da jeg fikk 3 prophecy på et run pga en annen priest ikke ville gå over 100dkp =) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Men når en annen druid tok Finkles Lava Dredger, ble jeg sur Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvordan tar dere Onyxia på 4-6 minutter? Bare zerger henne rett ned? Må ha drept henne under fase 1 da? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 sikkert ikke 4-6 min.. men max 10 kanskje Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) For ett par uker siden tok guilden min alle utenom èn Emerald Dream drage, Lord Kazzak,Onyxia og hele BWL på en dag. (Edit: Glemte Kazzak) Endret 23. mars 2006 av Kyppre Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvordan tar dere Onyxia på 4-6 minutter? Bare zerger henne rett ned? Må ha drept henne under fase 1 da? 5797960[/snapback] Det er vel ikke mulig, fasene kommer etter visse prosenter. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Skrivefeil, 14-14 minutter. 1 tallet funker ikke alltid på tastaturet. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 "I går gikk jeg fra level 1-5 på bare 8 timer!" Men helt seriøst, hvem bryr seg? Mange guilder som tar MC og Onyxia på en dag uten at det blir noen fest av det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 "I går gikk jeg fra level 1-5 på bare 8 timer!" Men helt seriøst, hvem bryr seg? Mange guilder som tar MC og Onyxia på en dag uten at det blir noen fest av det. 5798278[/snapback] Takk. Skulle til å si det selv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min. Endret 23. mars 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 guildet vårt (blei oppretta 2,5 måneda sida) prøver seg på raggy på lørdagane, men vi får det ikkje til, men ellers så går ony og mc fram til raggy på 3.5 timer. 2 tima i mc er i grunn veldig lite :S hører att ally er easy mod. Nokken som er i mot? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) "I går gikk jeg fra level 1-5 på bare 8 timer!" Men helt seriøst, hvem bryr seg? Mange guilder som tar MC og Onyxia på en dag uten at det blir noen fest av det. 5798278[/snapback] Takk. Skulle til å si det selv. 5798305[/snapback] seriøst, hva er det med dere a? fordi han har lyst til og dele dette med oss og dere kommer med bare dårlige tilbake meldinger. skjekket plomma2 sine innlegg her isted leste de han hadde skrivd over et par dager og alt vare negativt. Men dere kan jo la vær og svare vist dere bare har noe negativt å si. tilbake til OT. Gratulerer selv så skjønner jeg ikke at dere orker, må jo bli mentalt slitene men allikevel grats Endret 23. mars 2006 av værdama Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min. 5798344[/snapback] Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min. 5798344[/snapback] Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder. 5798439[/snapback] Ja... Og poenget er? Det finnes alltid en første gang. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min. 5798344[/snapback] Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder. 5798439[/snapback] Ja... Og poenget er? Det finnes alltid en første gang. 5798458[/snapback] Poenget er at alle som brukte 40 dager played på å nå level 60 nå kommer med masse poster om at de har tatt onyxia og gud vet hva. INGEN BRYR SEG LENGER. Det er så unødvendig å spamme ned forumet med det. Det er gjort før. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er like unødvendig av dere som skriver "omg old gidd spam forum for det" i HVER eneste post som dette her. Hvis dere ikke bryr dere lenger, hvorfor bry seg om å åpne postene i det hele tatt? spar meg... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg driter så jævlig i alle de andre guildene som sitter å svetter foran pc skjermen i flere timer, men det var første gangen min. 5798344[/snapback] Så alle vi andre er svette nerder uten et liv, men du er ikke det? Jeg ser ikke hva du prøver på. MC og Onyxia er så nerfa at lillesøstra mi på 3 kunne klart å ta det (noe hun faktisk har), så å ta det på 3-4 timer har vi andre gjort i mange, mange måneder. 5798439[/snapback] Nei, jeg sa ikke jeg ikke er en svett nerd, men jeg er dritt lei av at folk skal skrive sånne innlegg når jeg forteller dere om hvordan det gikk første gangen jeg tok Ragnaros og onyxia. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Nei, jeg sa ikke jeg ikke er en svett nerd, men jeg er dritt lei av at folk skal skrive sånne innlegg når jeg forteller dere om hvordan det gikk første gangen jeg tok Ragnaros og onyxia. 5798498[/snapback] Lag en blogg! Så legger du en link i signaturen din, da kan alle som ønsker å lese om dine ekstreme erfaringer i WoW se der. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 er det ikke helt superkjedelig å komme inn i et guild som har bossene på lockdown?, hele poenget er jo å jobbe sammen om å downe de...... kanskej dere ikke har tatt bwl .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå