Gå til innhold

Spekk data - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Noen som synes at det er snodig at denne sjappa er den eneste som sitter med cpu'er for AM2?

Alastor: Kan du være snill og forklare hvorfor et ANS er så betryggende? Er det bedre at en privatperson skylder deg penger enn et AS? En person som ikke har klart å komme opp med de nødvendige 100K til et AS?

6211112[/snapback]

Er da mange som ar AM2 i sortimanget........ men på lager er en annen sak.

6214145[/snapback]

Tuusen takk for en fullstedig meningsløs kommentar! Jeg spurte om noen synes det var rart at denne sjappa er den eneste som har AM2 på lager.

6220630[/snapback]

Meningsløst, var slik jeg forsto det fra ditt sysnspunkt, var ikke meningen å "angripe" noen.

De har ingen AM2 på lager og de speiler fra en (eller flere) norsk(e)

leverandør(er) (la meg tippe SMG).

6221465[/snapback]

Ahh Sorry:) HW.no's prisguide sier den er på lager, men ikke Spekks hjemmeside...

De burde uansett få ordnet opp i det. Om en sjappe "juger" på seg lagerstatus for å lokke meg, så er det utrolig tvilsomt at jeg noen gang vil handle der. Og den diarègule fargen?

Endret av Ganjalf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om et AS går konkurs har du rettighetene dine i behold.

6221786[/snapback]

Du og alle de andre kreditorene kan slåss om de få kronestykkene som er i konkursboet ja. Men mer enn det har du ikke.

Når konkursboet er fordelt så er det ikke mer å hente sålenge du ikke kan bevise at det er gjordt noe ulovlig.

6221826[/snapback]

Ehh? Hvor ble det av alle pengene fra varelageret han solgte til "neste AS"?

Å tappe boet, eller å drive for kreditors regning er ikke lov. Men om noen er stand til å bevise det, så står du uansett langt bak i rekka. Staten skal alltid ha sitt før alle andre. Dette gjelder både ANS og AS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...