iCar Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Virker som designen på PS3 kontrolleren skal endres. http://www.engadget.com/2006/03/22/sony-co...oller-redesign/ PS!Er dette postet før så er "mod" fri til å slette denn:) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Holy hell....! Gi meg heller tilbake den der andre boomerangen - fytti grisen. Det der må bare være en mock-up Apparently the boomerang/banana shape that we've come to (hate despise detest) accept as the PS3's major drawback is being "tossed" in favor of an unspecified redesign (NOT the one pictured here) Thank gooooooood Edit; typos Endret 23. mars 2006 av dark by design Lenke til kommentar
xstian Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det bildet er styggammelt, har ikke noe med artikkelen å gjøre, folkens. Gudd løkk til Sony, bra at de ditcher batarangen. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Holy hell....! Gi meg heller tilbake den der andre boomerangen - fytti grisen. Det der må bare være en mock-up 5797692[/snapback] Greit å lese litt da... NOT the one pictured here Men uansett. Får håpe de finner på noe bedre enn de "banan-stikkene". Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmm jeg så faktisk frem til å prøve den boomerangstikka, da jeg synes den hadde et ganske "spennende" design Men ALT er bedre en den konsepttegninga der! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmm jeg så faktisk frem til å prøve den boomerangstikka, da jeg synes den hadde et ganske "spennende" design Men ALT er bedre en den konsepttegninga der! 5797731[/snapback] Liker ingen av dem, men er litt enig med deg.. Hvis jeg skal holde i den saken, kommer jeg til å knyte henda mine :!: Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 tilbake til nes stikkene Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Som om ikke boomerang greia var stygg nok, den der tar kaka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå