g@bb@ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Her syns jeg vi kan poste alle de tingene som vi vet vi aldri har gjort. Jeg begynner. Jeg har aldri: Lest en biografi Blitt satt på glattcellen Aldri spist gul sne Stappet en stikk kontakt i nesen Aldri truffet statsministeren Aldri truffte Bondevik Dette var bare de jeg kom på akkurat nå. Let the posting begin! Endret 23. mars 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Aldri pisset på et strømgjerde Aldri spist bedervet gammalost Aldri hoppet i fallskjerm og sist men ikke minst: Aldri bedt svigermor dra til H:::elvete Altså to jeg aldri kommer til å gjøre, og to jeg skal gjøre før jeg dør Endret 23. mars 2006 av tommkarl Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har faktisk spist gammal ost Det smakte hor! Unnskyld uttrykket, men det er det eneste som kan forklare det Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har aldri vært med på bukkake Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har aldri hatt rompesex med en gutt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har aldri onanaert til Moskva-Marit. Jeg har aldri drukket okseblod. Jeg har aldri kalt politiet for rosa kaniner. Så det så Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 -Jeg har aldri svart i denne tråden før. -Jeg har aldri onanert til en skrifttype. -Jeg har aldri skjønt hvordan man uttaler quote. -Jeg har aldri drept noen med hagesaks. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg har aldri smakt på min egen bæsj? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har aldri reist til USA så reist tilbake fordi jeg glemte å skru av ovnen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg har aldri vært skikkelig sint på dama mi Jeg har aldri slått ned noen (fordet om jeg har hatt lyst mange ganger) Jeg har aldri blitt kicka eller banna fra dette forumet edit: Fomumet Endret 23. mars 2006 av complexity Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har aldri opplevd at en slik tråd som dette får overleve mer enn 24 timer. Jeg har aldri vært jente Jeg har aldri vært mamma Jeg har aldri vært pappa Jeg har aldri vært søster Jeg har aldri vært bestemor Jeg har aldri vært bestefar Jeg har aldri vært hund Jeg har aldri hatt navnet Arne, Bjarne, Ole, Roger, Fredrik, Kristian, Lars, Lisa, Kristina, Christina, Cristina, Cristine, Christine, Kristine, Luke, Yoda, Anakin, Darth Vader, Kristoffer, Gunnar(Litt OT: Både farfaren min og faren min heter Gunnar), Odin, Kjetil, Andreas, Mathias, Mats, Erik, Eirik, Karoline, Johannes, Nina, Lise, Sølvi, Fredrikke. Jeg har aldri hatt etternavnet Hansen, Olsen, Fredriksen, Arnesen, Kristiansen, Skywalker, Kristoffersen. Jeg har aldri vært i USA, Spania, Italia, Portugal, Russland, Tsjetsjenia, Sovjet, Cuba, Hellas, Thailand, India, Burma, Irak, Iran Jeg har aldri blitt skutt Jeg har aldri fått kappet av noen kroppsdeler Jeg har aldri smakt tissefant Jeg har aldri lepjet i meg blod Jeg har aldri vært gother eller emo Jeg har aldri vært lærer, lege, advokat, bussjåfør, sekretær, elektriker, snekker, tømrer, sykepleier, psykolog, muslim, trønder, jøde, nazist, homofil, hinduist, østlending, sørlending, rogalending, brunette, masochist, høy på heroin, hasj, crack, kokain. Jeg har aldri vært i Stavern Jeg har aldri gått på Universitetet i Bergen(ikke i Stavanger heller) Jeg har aldri hatt blå bubb i nesa Jeg har aldri hatt nyresvikt Jeg har aldri tisset ut øret Jeg har aldri slått med en lyssabel Jeg har aldri sett dødsstjernen ødelegge en planet Jeg har aldri sett Yoda løfte en X-Wing Jeg har aldri sett noen med tilknytning til den mørke siden Jeg har aldri vært statsleder i Kuwait, ei heller i Polen Jeg har aldri syklet i en velodrom Jeg har aldri kjørt i en velodrom Jeg har aldri bæsjet i en velodrom Jeg har aldri spist middag på ett do Jeg har aldri sovet i ett eksosrør Jeg har aldri lest slike tråder uten en ekstrem lyst til å rapportere Jeg har aldri stoppet meg selv i å få ut lysten over Dette var noe av det jeg aldri har gjort. PM meg for mer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Tellepost. Se her for videre begrunnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg