Pepsi Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Er det noen som kan anbefale noen bra e-post program for bruk på privat pc'en?? Da tenker jeg ikke på Outlokk og Outlook Express... Takker for svar. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hva er galt med outlook xpress? Det er jo perfekt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 eudora er ganske greit, selv om jeg har gått over til outlook express igjen.. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Eudora er vel OK, hvis du først skal kjøre Windows. Outlook Express sier det seg selv at man prøver å holde seg unna: Altfor mange sikkerhetshull (kanskje mange er rettet på nå, men noe sier meg at ikke alle er det; OE kjører vel det meste som kommer inn). Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hjeeelp outlook og outlook expres er til å bli kvalm av.. hehehe, nei da, sikkert bra de. her på jobben brukes eudora. ikke det beste kanskje, jeg er har blitt glad i er the bat, brukte det hjemme før men etter en reformat har jeg glemt å sette opp mailen på nytt. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Dette var kanskje forresten ikke helt riktig forum? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 http://www.mailreader.com ) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hjeeelp outlook og outlook expres er til å bli kvalm av.. hehehe, nei da, sikkert bra de. her på jobben brukes eudora. ikke det beste kanskje, jeg er har blitt glad i er the bat, brukte det hjemme før men etter en reformat har jeg glemt å sette opp mailen på nytt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Wow, responsen var overveldende :smile: Men ja, hva har dette med 'bærbare maskiner' å gjøre ? : Lenke til kommentar
larseko Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 09:45, skrev Robkvi:Wow, responsen var overveldende :smile:Men ja, hva har dette med 'bærbare maskiner' å gjøre ? : Kanskje han vil ha en portabel mailer... eller et lettvektsprogram, slik at maskinen ikke blir for tung? Hvem vet Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i Eudora?? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 http://www.eudora.com ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå