Månegahl Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvilket antivirus\spyware protaction bruker du? Mange sier at f.eks. S&D (SPYBOT) er den beste spyware protector, mens andre sier at AD-AWARE er best. Hvilken bruker du? Og hvilket ativirus program bruker du? Intressant og vite hva folka bruker... Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Norman AV og ad-aware.... størsteparten av gjennomsnittbrukerene bruker norman eller norton. og de som bruker av bruker oftest ad-aware... (gjennomsnittsbruker, ikke forumbrukerene her;)) Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bruker Avast! antivirus og både Ad-Aware og Spybot... Gratis og velfungerende. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) AVG Antivirus, ZoneAlarm brannmur, Ad-Aware, Spybot og HijackThis (alle gratis) Spybot og Ad-Aware tar ikke de samme tingene, så jeg bruker begge. Uansett foretrekker jeg å kjøre en om gangen, slik at jeg ikke fjerner ting mens en annen søker etter dem, det skaper bare kaos. Endret 23. mars 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 1. Denne er feilpostet. 2. Mener at det er en lignende tråd. 3. Anbefaler også trådstarter å lese over posten, før han poster den, du har en feil og to. ---- Jeg bruker Ad-aware, Spybot, Avast, og litt annet. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bruker Norman hjemme, F-Secure på jobb, Ad-aware Lenke til kommentar
Månegahl Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Fant ingen lignende post men det kan godt hende at den er feilplassert... My bad... Bruker selv NOD32 antivirus (nyeste versjon) og AD-AWARE. Funger meget godt for meg... Endret 23. mars 2006 av Månegahl Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg bruker norton Av, spybot, ad aware, zone alarm Lenke til kommentar
berxter Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Trend Micro Pccillin 2006 og hardware router, begge med aktiv brannmur. I tillegg har jeg MS Windows Defender, AdawareSE, Spybot og en hel haug med andre gratisprogrammer. Rettnok er det bare Pccillin som er aktivt, da jeg bruker det beste Antispywareprogrammet som eksisterer, nemlig... Tataaa (fanfare, trommehvirvler etc)! Opera og sunt surfevett. Bruker også den gamle Mailwasher betaen og kjøper faktisk spamfiltertjenesten fra Telenor. Kjører Windows Defender, Adaware, Crapcleaner omtrent hver uke, og tar en titt med HijackThis hver gang jeg er litt skeptisk/får ånden over meg. En hel bråte av Windows Services er disabled; kun meget få programmer autostarter (msconfig). Bernt K Endret 23. mars 2006 av berxter Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bruker Norton Internet Security og Ad-Aware. Det dekker hele behovet mitt. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bruker selv NOD32 og Hitman Pro og er meget godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) AVG Antivirus (Gratis utgaven) Spybot S&D AdAware SE Personal Spywareblaster Er så mange år siden jeg har hatt virus/spyware på maskina mi at jeg husker ikke sist engang. Litt aktsomhet når du surfer rundt/laster ned/installerer er minst like viktig for å unngå å få pc'n full av dritt.. Altfor mange trykker på alt som blinker og ser kult ut (les:smilys og dritt), trykker på "No" knappen på popups som spør om du vil installerer div ting. No er ofte det samme som Yes, så Alt+F4 er trikset. Endret 23. mars 2006 av Nosferatu Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg kjører NOD32. Er det kjappeste antivirus programmet jeg har testet uten tvil og flere tester har vist at det er top3 når det gjelder å ta virus også. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 selv bruker jeg Opera, Nod32, ada-aware, spyBot og en firewall i routeren.. Har ikke hatt spyware på siden jeg begynte å bruke den kombinasjonen. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Norman Ad-aware Spybot Men spybot plukker ikke opp en dritt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bruker Avast! antivirus og både Ad-Aware og Spybot... Gratis og velfungerende. 5797598[/snapback] Jupp.. Gratis og velfungerende. Lenke til kommentar
TrIpMiX Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hmmm... Syntes denne trenden med antivirus og ting begyner å gå litt langt. Har ingen av delene. Har begynt å lage en egen liten partisjon kun for windows så jeg kan formatere å reinstalere etter behov uten å miste data. Veldig skjeldent jeg får verken virus eller spyware uansett og de er vanligvis greie å fjerne mannuelt. Er bare for mye styr med virus alamer og advarseler i hytt og pine, desutem må de ligge i minne for å vere effektive og minne mitt kan brukes til bedre ting en det... Lenke til kommentar
Magic Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kjører Norton Internet Security 2006, Ad-Aware og sist men ikke minst Firefox istedenfor Internet Explorer. Kjører router med SPI firewall, som stopper ormer og uautorisert tilgang. Føler meg både trygg og sikker på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå