Alexander Schindler Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 En belest hevner i maske, et sett sylskarpe kniver, haugevis av henvisninger til noen av historiens største litterære perler, og en real dose action. Joda, "V for Vendetta" leverer varene. Les mer Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Satt å så på NRK 1. i morges der fikk den 3 av 6:S og på TV 2 fikk den 5 av 6:S Og her får den 8 av 10..Blir forvirret her. Er dette en film som jeg burde se? Som film elsker kommer jeg til å se den uansett men jeg vil høre hva andre folk liker om den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Satt å så på NRK 1. i morges der fikk den 3 av 6:S og på TV 2 fikk den 5 av 6:S Og her får den 8 av 10..Blir forvirret her. Er dette en film som jeg burde se? Som film elsker kommer jeg til å se den uansett men jeg vil høre hva andre folk liker om den. 5799762[/snapback] Du skal alltid ta filmanmeldelser med en klype salt. De er personlige meninger om filmer og noen "kjenner seg kaskje mer igjen" i historien av andre. Noen liker action og noen liker drama. Noen liker Tom Cruise og noen liker Paris Hilton. Det er personlige meninger alt sammen. Personlig må jeg nok stikke og se den. Det er ingen tvil om at brødrene kan det å skrive anus (selv etter de to "ulykkene"). Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Satt å så på NRK 1. i morges der fikk den 3 av 6:S og på TV 2 fikk den 5 av 6:S Og her får den 8 av 10..Blir forvirret her. Er dette en film som jeg burde se? Som film elsker kommer jeg til å se den uansett men jeg vil høre hva andre folk liker om den. 5799762[/snapback] Hvordan noen kan gi denne filmen 3 av 6 er beyond meg.. Så den på førpremiere, og må si jeg synes den ihvertfall var en 5er. Gode skuespillere, dyyyyypt plot, og bra koregrafi på samtlige kampscener. Enkelt og greit pent. Og med en dose mørk humor på toppen. Den anbefales! Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Så filmen i stad og den levde opp til alle mine forventninger. Denne filmen kommer svært nærme 6ern i mine øyne. Det var faktisk ikke et sekund hvor jeg kjedet meg. Anbefalt!! Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jepp, jeg så denne filmen i går, og den var absolutt veldig bra. Klarte godt balansen mellom å være underholdende, og samtidig være litt meningsfylt. Samtidig var den fri for "tåkepratet" som gjorde matrix litt innvikla for mange, og det er egentlig bare et pluss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg